Recenze (183)
Chata v horách (2012)
Velké překvapení,děj jako by se skládal ze tří žánrově rozdílných filmů.Ale i přesto nebo pravě proto tvoří celkem slušný zážitek.Jako by jste smixovali .....Truman show... hory mají oči a hvězdnou bránu dohromady:o) 85%
Já, legenda (2007)
První půlka filmu super..druha moc akce i logických chyb Škoda ale i tak 75%
Já, robot (2004)
Za mě 65%
Thor (2011)
Dobře odvedené práce ale azgard mě pojetím moc neuchvátil 60%
Věc: Počátek (2011)
Na své pokračovaní s minulosti nemá ani náhodou,i když se jedna na dnešní dobu poměrně vydařený horor(hlavně scénář a kamera) tak se mě zda že tvůrci zapomněli na skvělou atmosféru prvního dílu,také specialní efekty nic moc na dnešní dobu!65%
Ocelová pěst (2011)
Zda se mě že v tomto filmu mnozí hledají to co tam není, Je to poměrně jednoduchý,předvídatelný,rodíný příběh s dobrou atmosférou,super efekty a dobré herecké ztvárnění hlavních postav!Možná s trochou větší dávkou klišé ale v tomto případě to vše na 100% funguje!Po třetím shlédnutí vyvolává stejné emoce jako poprvé! 90%
John Carter: Mezi dvěma světy (2012)
tragedie,dobře vytvořený marťané,ale nevzpomínam si kdy sem fandil padouchům aby už zabili toho užvaněnýho hlavního hrdinu!Dialogy musela psát 12 letá pubertální postižena holka! 30%
Bitevní loď (2012)
Potencial naprosto nevyužitý.super vizualní efekty ale to je tak všechno!Za výběr hlavního hrdiny,ke zdi a kulku do hlavy!(stejně špatny jako v John Carter) Film naprosto bez emocí,špatné herecké výkony!Jednou a dost.
Signál (2012)
Bavil jsem se,i když na ta dobré herecké obsazení to bylo málo!
Donnie Darko (2001)
Nic proti tomu to filmu,al fakte na poprvé sem ho nějak nepobral:o)