Recenze (3 178)
Starý páky (2009)
Čím to, že v tomto filmu ze sebe musí každý dělat naprostého dementa?
Superman/Batman: Veřejní nepřátelé (2009)
Jeden z těch nejlepších animáků o superhrdinech.
Jack Black: Spider-Man (2002) (TV film)
Hodně nepovedené.
82. Annual Academy Awards (2010) (pořad)
Alec a Steve spolu válí, Ben Stiller jako Avatar byl úžasný. Jediné dvě nominace mi vůbec neseděly - Matt Damon a Morgan Freeman. I když je mám oba rád, našli by se lepší role, které by si zasloužili alespoň nominaci.
Liga spravedlivých: Krize na dvou Zemích (2010)
Supermana, Wonder Woman, Flashe, Green Lanterna i Batmana znám, ale že proti nim stojí jejich věrné kopie, to už je trochu praštěné.
Superman: Soudný den (2007)
Nepovedené.
Green Lantern: První let (2009)
Komiksovou předlohu neznám, ale tento animák je, stejně jako mnoho dalších komiksových animáků, pouze průměrný.
Bez soucitu (2010)
Obávám se, že Pierre Morel bude ten zářný příklad režiséra, co natočil božský Taken a potom jej nepřekonal.
Percy Jackson: Zloděj blesku (2010)
Naprosto nevyužitý potencionál. Film je narvaný snad všemi známými mýtickými bytostmi, při jejichž sledování jsem si ale vůbec neříkal "wow". Nejhorší je, že jde jen o zbytečnou sebevražednou cestu do podsvětí (mimochodem Hádes je z celého filmu nejlepší), při které hrdinové potkají spoustu potíží a bude se jim "jako náhodou" hodit pár věcí, které dostali na cestu. Největší WTF bylo rozhodně Las vegas.
Česká soda (1993) (seriál)
Jakožto náctiletý si pamatuji, že Česká soda byla kultovní záležitost. Doteď si pamatuji především znělku, kdy lahev české sody stoupá na obzor zpoza kopce a pořad Ales Gute. Ze scének mi v paměti utkvěly spíše reklamy. Když jsem tedy teď po letech Českou sodu opět zhlédnul v rámci ohodnocení jednotlivých dílů, nestačil jsem se divit, jak příšerně nekvalitní vlastně jednotlivé díly jsou. Mnohokrát sem se nestačil divit, jak se vůbec tak nezábavný pořad mohl dostat na obrazovky. Pořádně jsem se zasmál jen párkrát a povedených scének abych na prstech jedné ruky spočítal. Většinu dílů jsem spíš protrpěl.