Recenze (3 178)
Sám doma (1990)
Úžasná komedie pro všechny věkové kategorie s nezapomenutelnou atmosférou a hudbou. Řekl bych, že jde o jeden z nejlepších filmů vůbec. No řekněte, kdo se na něj po těch letech rád nepodívá znovu?
Úžasňákovi (2004)
Taková normální rodinka superhrdinů :)
Tajný agent Jack T. (1997)
Dobře si pamatuju, jak jsem VHSku s tímto filmem donesl domů a hrozně potěšil mamku :)
Boeing 747 v ohrožení (1996)
Na tenhle film jsem se tesil jen kvuli memu tehdejsimu idolu Seagalovi a byl jsem hezky prekvapeny, jak kratkou ucast na filmu mel, i kdyz byl hodne propagovany :)
Cable Guy (1996)
I kdyz mam Careyho humor moc rad, musi priznat, ze tady to byla bida.
Záhada Blair Witch (1999)
Musite uznat, ze jde se bali jako male deti :) Ale vydelat 240 mil. za 8 dni prace hm...
Čtyři pokoje (1995)
S odstupem musim priznat, ze poslicek byl perfektni, ale pribehy nestaly za nic.
Godzilla (1998)
Já vím, já vím, není to vůbec dobrý film, ale mě se prostě líbil :)