Poslední recenze (14)
Rampage Ničitelé (2018)
Dlouho, moc dlouho jsem nepsal recenzi, ale tato blbost si o to vyloženě řekla. Jednu hvězdu za The Rocka, zbytek absolutní odpad. Hudba 0, kamera 0, scénář a režie dohromady 0, CGI efekty mínus 10. Ani za dlouhých zimních večerů, ani po roce v těžkém lockdownu, už nikdy více něčeho takového...
Pravda o Charliem (2002)
Uf, vzhledem k tomu, jak mám rád Marka Wahlberga, to bylo velké utrpení.. Hlavně dodívat se do konce... Kamera vážně otřesná, hudba zvláštní... Některé scény nevím jestli více k smíchu nebo k pláči. Proč 2 hvězdy? Jedna za Marka, druhá za to, že jsem se dodíval až do konce i přes tu hrůzu...
Sicario: Nájemný vrah (2015)
Za mě dobře zpracované, příběh má tempo po celou dobu i když není příliš těžké odhadnout jeho vývoj... Hudba dobrá, kamera také. Obsazení filmu je fajn, snad jen hlavní hrdinka po celou dobu připadá jako čerstvá absolventka školy, přitom má jít o profesionála.