Poslední recenze (6)
A jak to bylo dál... (2021) (seriál)
Jsem uchvácená! Od posledního dílu původního seriálu uběhlo spoustu let a doba se samozřejmě změnila. Je správné, že seriál natočili reálně v době, která momentálně prostě je - nebinární lidé, sexuální experimenty v pozdějším věku, děti se nebojí říct jak se ve svém těle cítí, neschopnost otěhotnět, umělá oplodnění… Česko je v tomhle ještě dost pozadu, proto chápu některé komentáře, ale podle mě je to natočené přesně tak, jak by to natočené být mělo! Doufám, že bude další řada.
Doktorka z Dixie (2011) (seriál)
Hart od Dixie je má srdcovka. Zbožňuju tu pohodu, která z něj vyzařuje a snadno si zamilujete hlavní postavy. Viděla jsem seriál už mnohokrát a stejně mě nikdy neomrzí ❤️
Bratz 4: Pohádková říše (2008)
Nerozumím, proč někdo hodnotí pohádku, jako film pro dospělého. Už od obrázku je naprosto očividné, že cílová skupina jsou děti. Já osobně jsem tu pohádku měla ráda a jela u nás docela často. Pohádky od Bratz jsme měly se sestrou opravdu rády, tahle patřila dokonce k našim nejoblíbenějším.