Poslední recenze (6)
Zaklínač - Každý po svém (2023) (epizoda)
První díl se mi vcelku líbil, některé scény s Radovidem dost zvláštní, ale dalo se. Druhý díl velké zklamání. Žádná akce, CGI za moc nestálo, Dijsktra co se nechává mlátit + svádění Radovida. Jsem zvědavý s čím přijde třetí díl, protože tento za moc nestál.
Joker (2019)
Film mě zaujal v každém ohledu. Po celý film jsem byl napjatý. To jak sledujeme úpadek a změnu v mysli člověka a jak se to dvojici Todd Phillips a Joaquin Phoenix povedlo je neskutečné. Postava a celé prostředí kolem ní je temné a hudba od Hildur Guðnadóttir tomu dodává ještě ponurejší pocit. Film je tedy skvělou komiksovou adaptací z DC Universe.
Venom (2018)
Snímek Venom jsem ohodnotil 4/5. A to z důvodu, že film nabízí skvělou podívanou jak pro fanouška akčních filmů, tak i komedií. Film nabídne přehršel akčních scén, ale také spousta vtipných a zábavných momentů. Proč ne 5/5? Jednu hvězdičku srážím, kvůli ne úplně vždy stoprocentně propracovaným efektům. Celý film stojí na skvělém výkonu Toma Hardyho. Zbytek herců tak stojí v jeho stínu. Ani samotný Riz Ahmed není úplně důstojným protivníkem pro Venoma. Film ale zaujme a proto si myslím, že se máme na co těšit v podobě druhého snímku Venoma.