Recenze (81)
Sin City: Ženská, pro kterou bych vraždil (2014)
Tak na toto sa 9 rokov neoplatilo cakat. Kvalita isla dolu - podobne ako serial Fargo. Citelne tam chybali Owen a Willis (ktoreho mohli naklonovat ako napr. Ripleyovu). Green mi uz liezla na nervy tym, ze furt ukazovala svoje nesumerne, ploske rozliate cicky a sukala s kazdym, vazne som to uz chcel vypnut, ale chvalabohu ju zastrelili. Gordon-Levitt vyborny. Najviac ma potesil zaciatok. Niet nad to, ked je kvarteto zasranov poucene starsim, ako sa maju spravat...
Mission: Impossible - Národ grázlů (2015)
Podobne ako bondovky. Nijako nevybocuje z radu serie. Raz je diel lepsi, inokedy horsi...
Boj sněžného pluhu s mafií (2014)
Neskutocne perfektne! To zaverecne vykoncenie stromom a samotny vyborny Ganz! Akurat ze potom, co by sikmooka pica oplula hrob mojho brata, ktory za mna polozil zivot, by som ja osobne dost krutym sposobom vzal ten jej a zabalil ju do pletiva a sup do vodopadu...
Sejmi prezidenta (2014)
No zabite ma, ze sa mi to pacilo! Krasna priroda a naplnene Havlove heslo "Laska a pravda zvitezi nad lzi a nenavisti!" A aj dobro nad zlom, dodavam ja...Pekna finska rozpravka...
Dead Snow: Rudý vs. Mrtvý (2014)
Vobec to nebolo zle, bolo to priam osviezujuce! Vtipne hlasky, cierny humor, akcny dej...Akurat hviezda dole za toho opiercingovaneho, pocarbaneho, nalakovaneho teplomila z recepcie muzea. Ale zas taka kreatura sa do muzea W W II hodi...Dufam, ze bude aj trojka, Tommy!
Krvavé peníze (2014)
Urcite uz vacsina z Vas stupila na klinec a vie, ako to boli (ja tiez). A chlapik, ktoreho kazdu nohu pristrelia k podlahe troma klincami, si pekne nozicky z podlahy vytiahne, zapali cigaretku a potom, co ho zhodia zo schodov a postrelia, ma este dost sily na skrtenie...Francovi a Hudson dochadzaju dolariky? Obaja uz natocili aj lepsie filmy...Vraj film mesiaca...Za tyzden nebudete vediet, o com bol...
Divoké historky (2014)
Jedine zaujimave boli poviedky c.3 a 5., ostatne o nicom. Najslabsia svadba.
Lemmy Forever (2010)
Nechcem sa ruhat (som neznaboh), ale som rad, ze tento pan uz prdi do hliny... Taku otrasnu hudbu, aku robil, to sa len tak nepocuje...Otrasny vyzor aj hudba...Podla mna ani jedna jeho LP, CD, ci DVD nema ziadnu hodnotu...Alebo ho budeme velebit len preto, ze nosil kufre a robil sofera Hendrixovi?
Kdo to ví? (2016) (pořad)
Na picny chlp tie iste otazky ako v dobre vediet ?!? 1* za komenty prepiteho Genzera a Suchanka...Ten kvazi vedator je neabstinujuci alkoholik Hanak? Kde su tie casy, ked doslova excelovali v G+S a ja som si kvoli nim zapinal TV v noci?
Nebezpečné vztahy (2016) (pořad)
Musil to za prachy zkusil...Ze vraj detektor lzi...NEUVERITELNE...Ked som tam videl kurvy z LEO TV, stacilo...No a potom vysvetluj kamaratom, ze ty si tam neucinkoval...