Recenze (96)
Bratříčku, kde jsi? (2000)
Tak za 3,5 a kvôli tomu, že to bola sranda a ešte kvôli Georgovi dávam 4. Ja proste Coenovcov môžem =)
Pátý element (1997)
Milujem sci-fi, ale táto zlátanina ma nechala chladným...
Život je krásný (1946)
Zbožňujem klasiku a toto je jej geniálny zástupca!!! Zážitok!
Útěk do divočiny (2007)
Veľmi pekne natočený film s krásnymi scenériami, zimomriavkovou hudbou a piesňami, hereckými výkonmi, vynikajúcou réžiou Seana Penna a veľkou dušou... Zážitok!
Smrtonosná past (1988)
Bruce vo forme!!! =)
Sedm samurajů (1954)
Veľdielo... slová nestačia... 10/10
Jako zabít ptáčka (1962)
Mám podozrenie, že nízke hodnotenia dávajú rasisti a ľudia s chladnou dušou... A mnohí dospeláci sa už zabudli dívať detskými očami - smutné! Krásny film!
Hotel Rwanda (2004)
A must see!!!
2001: Vesmírná odysea (1968)
PRE MŇA MASTERPIECE!!! Pár jedincov nepochopilo, ale tých mám na háku...
Dotek zla (1958)
Pre mňa veľké sklamanie!!! Slabé tri z piatich... veľmi slabé a veľmi veľké sklamanie =/