Recenze (96)
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
Plne súhlasím s POMOM!!! Fantastickéééééééééé :))
Amores perros - Láska je kurva (2000)
Po desiatich rokoch sa mi podarilo vzhliadnuť toto dielko a stálo to za to čakanie =o)
Tajemství jejich očí (2009)
Argentína ma prekvapila!!! Malo to všetko, čo to malo mať: od inteligentnej réžie, cez vynikajúce herecké výkony, ktoré som jednotlivým postavám uveril na 100 percent, zaujímavý scenár, krásnu hudbu a aj mrazivé scény striedajúce sa s krásnymi - presne ako život sám. Nesadne každému, ale tým čo sadol, tak tým odkazujem jedno: SOM RÁD, ŽE SME SI TO UŽILI! OSTATNÍ ASI POZERALI INÍ FILM a POPLIETLI SI NÁZOV a hodnotia niečo iné =o))) Krásny zážitok a konečne oddych od anglicky hovoriacich movies... PLNE ODPORÚČAM a OSCAR schvaľujem!!!
Životy těch druhých (2006)
Pôsobivé a NAPRIEK TOMU, že som ho pozeral sám v noci od 02. hodiny, tak SOM NEODSPAL ani sekundu... Áno, narážam na kolegov hodnotiacich... Najlepší nemecký film a basta! =)
A-Team: Poslední mise (2010)
Malo to gule! Verím v pokračovanie =)))
Butch Cassidy a Sundance Kid (1969)
Úžasná chémia ústrednej dvojky, krásne lokácie, všetko to podfarbené dobrou hudbou a výnimočný film je na svete! Nádhera!
Jak vycvičit draka (2010)
EXCELLENT! :)
Toy Story 2: Příběh hraček (1999)
Nerozumiem tým, ktorí dali menej ako 5... ale hlavne, že oni si rozumejú sami so sebou... Lepšie ako jednotka a jednotku považujem za úžasnú... PIXAR fucking rules!!! :)
Toy Story: Příběh hraček (1995)
Návrat do detských čias... Úžasné!!!
Okno do dvora (1954)
Môžem len súhlasiť s larelay! Nádhera! Hitch is the best!!! A skláňam sa nad herectvom Jamesa Stewarta a nad krásou + herectvom Grace Kelly!