Recenze (538)
Mise pomsty (2000)
Plukovník Halloway se vrací, aneb jak využít již jednou použitou scénu z jiného filmu. A shodou náhod také s Lundgrenem v hl. roli - Lovec bouřek. Zajímalo by mě, jestli to byl úmysl (snaha nalákat diváky) nebo jen staha ušetřit. Ale to je na tomhle filmu asi to jediné co mě během jeho sledování zajímalo. Jinak nuda, s jasným koncem, šílenými hereckými výhody a mizernými akčními scénami.
Útěk v hlubinách (2000)
X-krát omletý scénař - vtomto případě manželský pár - se připlete k přepadení lodi. A jako ti správní se přepadovému komantu postaví na odpor. Aby se to trochu obzvláštnilo, tak se loď začně potápět. A lahůdka nakonec - ponorková honička (ano je to tak, manžel umí čistě náhodou ovládat miniporku - viděl to v televizi). Co víc k tomu dodat....
Den matek (1980)
škoda času
Krvavá volba (2000)
Soudní drama z vojenského prostředí. Nic nového ani nic překvapivého v tomhle filmu nenajdete.
Bláznivá střela 2 a 1/2: Vůně strachu (1991)
Parodie jak má být. Ještě o něco lepší než jednička. Ale celá tahle série jsou jedny z nejlepších parodií co jsem kdy viděl.
Červený drak (2002)
Další film s postavou Dr. Lectera. A nutno říci, že oproti podrůměrnému zpracování Hannibala (mimochodem kniha T. Harrise je skvělá), jde rozhodně o zajímavý a koukatelný film, která vás od obrazovky jen tak nepustí.. Oproti předchozím dvou filmům se zde Dr. Lecter objevuje jen velmi pomálu. Ale popravdě řečeno, postavy E. Nortona a R. Fiennese si vystačí sami. Zejména Fiennes je naprosto dokonalý.
Srdce a zbroj (1983)
Co si budeme nalhávat - není to kvalitní film. Spíše jde o naivní frašku bez jakéhokoliv děje či příběhu. Po krajině se procházejí / projíždějí jednotlivé postavy. Když se potkají, tak buď dají řeč nebo se porubou. Když do toho zakomponujeme nějaké ty citové vazby (maur - křesťanská rytířka, maurka - křesťanský rytíř), čaroděje (proč ten v tom filmu byl, to nechápu) a závěrečnou bitku s happyendem tak máme v kostce celý film. Jedna hvězdička navíc je super zbroje rytířů, ty byli opravdu povedené. Vyditelně se jimi ale vyčerpal rozpočet, protože kostýmy pro maury mi přišli jakoby poslepované z toho co bylo zrovna při ruce + pár triček z výprodeje.
Van Helsing (2004)
Kvalita tohoto filmu pro mě nebyla překvapením. Dopředu jsem věděl do čeho jdu. Ale i přesto jsem byl po jeho skončení mírně řečeno konsternován. Že to bude až takováhle zhovadilost, to jsem nečekal. To že řežisér zkombinoval nejen upíry s vlkodlaky, ale i s Frankensteinem a panem Hydem bych ještě skousnul, pokud by byli do filmu nějak rozumně zakomponováni, což se zde rozhodně nepovedlo. Navíc herci zřejmě někde zapomněli své herecké schopnosti a vystačili si tak s dvěma výrazy na tváři. Příběh žádný, chyb v ději jak máku, hudba zajímavá, ale příliš nekorespondovala s probíhajícím filmem, efekty místy zajímavé, většinou ale přehnané. Takže opravdu nevím za co dát nějakou hvězdičku.
Lara Croft - Tomb Raider: Kolébka života (2003)
O něco lepší než jednička, ale stále je to slabota.
Motorkáři (2003)
Krásné stroje, krásné slečny ale jinak bída s nouzí.