Recenze (48)
Bláznivá, zatracená láska (2011)
Výborná komedie, zároveň můj první film, který jsem viděl s Ryanem Goslingem a musím říct že to stálo za to. Steve Carell zahrál svou roli Cala Weavera dobře. Líbí se mi, že má tento film takové dva žánry, které se k sobě docela hodí a těmi jsou komedie a romantický. Vůbec se nedivím, že má tento film na ČSFD 77%, protože je opravdu výborný. Komedie to doopravdy je, několikrát jsem se zasmál, a ne jako nějáké další jiné "komedie" u kterých se člověk ani nezasměje. Je vidět že Glenn Ficarra a John Requa umí natočit dobrý film. Steve Carell a Ryan Gosling v tomto filmu spolu sehráli skvělé duo.
Pearl Harbor (2001)
Ben Affleck, Josh Hartnett, Kate Beckinsale, atd... své role zahráli velmi dobře. Film je výborný, je to jeden z mích nejoblíbenějších filmů z druhé světové války. Je zajímavé vidět životy těchto tří osob v tomto filmu. Zároveň je to nejlepší film natočený o Pearl Harboru co znám.
Nerve: Hra o život (2016)
Emma Roberts hrála svou roli dobře, společně s Davem Franco. Zajímavý příběh mě bavil díky originálním hrám, které tu byli. I po straně psychické je to dosti zajímavý film, kvůli reakcím jednotlivých hráčů nebo diváků na tyto zvrhlé hry.
Zelenskij: Muž, který se postavil Putinovi (2022) (TV film)
Celkem dobrý dokument. Je dobré se dozvědět nějáké ty informace o Volodymyru Zelenskiji z jeho života, na což je tento dokument dobrý. Díky tomuto dokumentu jsem přišel i na pár nových filmů a seriálů s Volodymyrem Zelenskijem jako třeba seriál "Sluha národa", film "Sluha národa 2", atd...
Spider-Man: Bez domova (2021)
O dost lepší než Spider-man: Daleko od domova. Potěšilo mě jak tento díl byl propojen se všemi díly Spider-mana, čímž mám na mysli to jak tu hráli herci z minulých Spider-manů, např. Andrew Garfield, Tobey Maguire, a další herci.
Spider-Man: Daleko od domova (2019)
Na to jak byl dobrý Homecoming, tak tohle je oproti němu nic moc. Jedna z výhod je, že v tomto díle hrajou nově např. tyto herci: Samuel L. Jackson, Jake Gyllenhaal, atd... Částmi i vtipné a zábavné. Další věc která se mi líbila, byla jak se film odehrával na více místech, např. v Německu, Česku, Mexiku, Nizozemsku, atd... Věci co se mi moc nelíbily, jsou dějové části odehrávající se u Jakea Gyllenhaala, tento herec mi sice nevadí, ale v tomto filmu se mi jeho role moc nelíbila.
Spider-Man: Homecoming (2017)
Peter Parker (Tom Holland) jako Spider-man opět zasahuje. Oproti předchozími dvěma sériemi Spider-mana, je tento částečně originální. Jeden z mých oblíbených hollywoodských herců Tom Holland, který tu hraje Petera Parkera / Spider-mana se na tuto roli celkem hodí. Další věc co se mi líbila, byla, že sem do tohoto snímku přidali Tonyho Starka / Iron-mana (Robert Downey Jr.)
Amazing Spider-Man 2 (2014)
Herec Andrew Garfield, opět zahrál roli Petera Parkera (Spider-mana) na jedničku. Věci které se mi tu moc nelíbily, jsou např. Jak je částmi děj takový mrtví, a nápad dát sem "Elektro-mana" za mně nebyl úplně dobrý nápad. Na to jak byl první díl Amazing Spider-man dobrý, tak toto je oproti němu nic moc.
Amazing Spider-Man (2012)
The Amazing Spider-man je výborný film, díky své kvalitě. Peter Parker (Andrew Garfield) je v tomto filmu, společně s celým tímto filmem vizuálně novější, než předchozí 3 díly Spider-mana, ve kterých hrál Petera Parkera, herec Tobey Maguire. Na to že je to "Remake" tak je to dost dobrý "Remake".
Spider-Man 3 (2007)
Vím že se furt opakuji, ale Spider-man jsou prostě dobré komiksové filmy, na to že nemám rád komiksy, tak tohle je dobrý. Tento díl je sice dobrý ale ty první dva byly lepší. Na mně je v tomto díle moc sci-fi prvků, ale Peter Parker (Tobey Maguire) to udržuje tak nějak dobře, podobně jako v ostatních dílech. Jedna ze zajímavých věcí na Peterovi Parkerovi (Tobey Maguire) byla, vidět ho také v "záporné" roli.