Recenze (71)
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Ale ze absolutne ma to nebavilo, nic pre mna. Tarantino checkmarks: raz chodidla, Manson lore, fancy scena na konci. Co sa vsak dialo pocas tych 2 a pol hodin, naozaj nestalo za to.
Počátek (2010)
Dokonale, 10/10.
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Dokonale, 10/10.
Psycho (1960)
Spalovac mrtvol vibes, po celu dobu creepy atmosfera. Vyborny film, aj som sa zapotil. (asi som sralo)
Terminátor 3: Vzpoura strojů (2003)
Rovnako ako pri jednotke som vobec nebol impressed, neviem, ci ma vyznam v serii pokracovat.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Milionkrat lepsie ako jednotka, nemam co viac dodat.
Tenkrát na Západě (1968)
Po dlhej dobe film, pri ktorom som zaspal... Hudba dokonala, zbytok ma vsak vobec neoslovil. Pravdepodobne to bude zanrom nakolko som pri spracovani nenarazil na nic, co by mi nejak vadilo, jedine ze postavy su onicom a vsetko sa to zdlhavo vlecie - to maju westerny tak nejak spolocne. Westerny mi celkovo nesedia, objektivne vsak musim povedat, ze film je "asi" zasluzene ospevovany, namna vsak dojem nespravil.
Terminátor (1984)
Keby som to (v teoretickej rovine) videl pred tymi 40 rokmi, tak padnem na hubu a dostane to 5*. Tym, ze ku filmu nemam ziadny nostalgicky ani osobny vstah, vidiet ho po prvy krat v dnesnej dobe - nic moc, bckovy akcnak. Dnes sa vsak spatne vsetko lahko kritizuje, hodnotenie brane ako celkovy dojem.
Zachraňte vojína Ryana (1998)
Po prvych 20 minutach som sa nedokazal odlepit od obrazovky, casom vsak tempo uz len spomalovalo. Po vizualnej stranke asi najlepsi vojnovy film, po "akcnej" stranke to od uvodu islo dole vodou. O hodinu by som to urcite skratil.
Sedm (1995)
No za poslednych 5 minut si to (ne)zastluzilo tu hviezdu navyse, inak nadpriemerna detektivka (no nazvite si to kludne aj thriller ked uz sme tam mali zbrane a jednu nahanacku); dobre zostrihana ale nic specialne, ako pozeram na hodnotenia tak som asi pozeral iny film...