Oblíbené filmy (6)
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Avatar (2009)
Znovu v kinech po 13 letech. Poprvé viděno v 6. letech v kině, teď znovu v 19. letech. Pro mě prostě nezapomenutelná klasika. U žádného jiného filmu nemám půlku filmu husinu a to tomu kino ještě přidává neskutečně moc. Chápu že to není příběhově nic extra, ale člověk co má oči a sluch v pořádku musí minimálně vizuál a soundtrack ocenit. Pro mě už dlouhou dobu top 3 film a nevěřím že se někdy nějakej jinej film do mé topky dostane. Už aby byl prosinec a bylo tu pokračování.
Zmizení (2013)
Avengers: Infinity War (2018)
Neuvěřitelně silný filmový zážitek a pro mě určitě nejlepší Marvelovka a asi i film kterej si můžu furt pouštět dokola a furt mě bude pokaždý neskutečně bavit a dokud budu mít u scény návratu Thora do Wakandy husí kůži, tak to furt můj comfy film zůstane, tolik akce která opravdu za něco stojí se hledá v jiných Marvelovkách těžko. 2,5 hodinová řežba plná vtipných hlášek včele s nejvíc badass záporákem Thanosem. Vlastně je to i jeden z posledních kvalitních výtvorů Marvelu.
Vlkochodci (2020)
PROČ JSEM SAKRA O TOMHLE FILMU NIKDY NESLYŠEL. Tohle byla neskutečná jízda emocí, krásnýho příběhu a pohledu do dřívějších dob, úplně jsem se vrátil zpátky do dětství. Ten grafickej styl v kterým je to dělaný je naprosto boží a ten soundtrack kterej vše ostatní doprovází? Jako halo? Robyn a Meb si nejde nezamilovat. Žádnej aspekt není špatnej, naopak všechny jsou skvělý. Tohle by si zasloužilo totální hype a já o tomhle filmu doteď ani nevěděl, ale Hollywoodský hovna který vychází dennodenně mají tu pozornost, shame. Masterpiece