Poslední recenze (5)
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
O dvacet minut delší a dal bych 5*, takhle jen 4, krátké.
Skrytá identita (2006)
Další mafiánský film Scorseseho, který kdybych srovnal Volavkou, tak by vítězně vyšla Volavka. Mám pro Scorseseho slabost, ale nemůžu si pomoct. Volavka byla prostě lepší. U Skryté identity je moc postav, které nemají prostor, kdežto u Volavky bylo postav míň a každá tam měla co dělat, tady to neplatí. Navíc klíčové scény jsou u Volavky i lépe provedené a emočně silnější. Film je to dobrý na 4* určitě, ale od Scorsesoho jsem cekal víc. Damon a DiCaprio hrají opravdu skvěle, o Nicholsonovi nemluvě, ale přesto celý film nemá to správné tempo. Nicméně je to jeden z nejlepších filmů roku 2006 :). #Kamera: Michael Ballhaus
Simpsonovi (1989) (seriál)
Seriál, který je pro mě vším, bavil jsem se u něj jako malý a baví mě i teď, a to mnohem víc. Plný skvělých hlášek (hlavně Homer - odpověď na otázku co si dáš k snídani? "smažené vepřové kuře", mě vždy položí), parodií filmů, narážek (hlavně na Ameriku) a nevím čeho všeho. Je to kult, kterému začal docházet dech s příchodem nejnovějších sérií(13.-15.), ale 18. série opět seriál vrací zpět.