Poslední recenze (6)
To se mi snad zdá (2023)
Ušlo. Bylo to zajímavé, fakt jsem se bavil. Neumím si zde představit nikoho jiného než právě Nicolase, jehož samotná přítomnost ve snech ostatních lidí dává filmu úsměvnou atmošku. Neuškodilo by ale více pracovat se samotnou zápletkou a nějak více rozjet děj, eliminovala by se tak postupná lyričnost, která sama o sobě tolik nevadila, ovšem ke konci začínalo být těžší ji nevnímat. Film se po určité době stával nudným a ke konci začínalo být jasné, že se tato zápletka nikam neposune. Konec je totálně o ničem. Celkem škoda, tohle mohlo být lepší.
Operace Fortune: Ruse de guerre (2023)
Nový počin Ritchieo, jehož práci nemá smysl popisovat, ovšem tento kousek v porovnání s minulými jeho filmy viditelně pokulhává. Složitá zápletka a zmatečná režie na celkem jednoduché odpočinkové špioňské špioňování není pro tento žánr plusem. Vtipných scén je též pramálo a celý děj se strašně vleče. Co se dá pochválit je charismatické obsazení, z kterého nejvíce září Grant. Nakonec celkem ušlo, ale žádná sláva, alespoň teda na Ritchieo úroveň.
Nene (2022)
Nene. V tomto případě byla dlouhá stopáž těžce na škodu. Vím, že měla pomoct vyhustit atmosféru, ale tohle bylo trochu přepálený. Je to vidět hlavně na konci. Jen čumíte a čekáte a přitom už jste UAP dávno viděli, takže gradovat jeho příchod není vůbec nutné. Fakt jediný problém snímku je nuda a ztráta pozornosti. Jo a to nemluvím ani o tý divný opici, která to posílala ještě víc do háje.