Poslední recenze (3)
Collateral (2004)
Poté, co Max odveze Annu, jsem začal tušit, že bude jednou z obětí bezcitného zabijáka Vinncenta. Collateral vyzařuje značnou dávku originality, super hereckej výkon Jamieho Foxxe i šedivej Tom Cruise u mě opět zabodoval. Napínavá atmosféra a dobrá hudba. Tento akční thriller můžu doporučit.
Mlha (2007)
Na tento film jsem se dlouho tešil.. Darabon nezklamal! Slyšel jsem a viděl jsem to, co jsem očekával. Atmosféra hustá jako mlha číhající za dveřmi supermarketu, ve kterém lidé plni strachu upadají do tenat fanatické paní Carmodyové. Super herecké výkony i hudba. Až na pavouky, ti mi přišli vzhledem trošku nerealističtí, ale to nebyl prvotní záměr. Režisěr nám ukázal postavy, jak se vypořádávají s neshodami, která na ně dopadají jako příšery zpoza skla obchoďáku . Děj krásně plyne tak, jako u jeho předchozích mistrovských filmových děl. JE TO PECKA!
eXistenZ (1999)
Úchylnej a zmatenej film. Kdyby nebylo super konce, tak by moje hodnocení bylo ještě nižší. Úchylný, nerealný a né příliš futuristický pody na připojování do her skrz sloty na zádech v páteři. Herci nic moc až na Dafoea a sexy Jennifer Jason Leight. Originální nápad, z kterého se mohlo vyždímat mnohem víc.