Recenze (38)
Boj o moc - S otevřenýma očima (2023) (epizoda)
the winner takes it all
Boj o moc - Sbohem a neplačte (2019) (epizoda)
Nodopice.
Pět nocí u Freddyho (2023)
Nechte uz tu serii prosim umrit.
Na nože: Glass Onion (2022)
Skoda toho konce, jinak bych uvazoval o peti.
ONEMANSHOW: The Movie (2023)
Kazma myslici si ze dela ten nejhustejsi film na svete.
Mluv se mnou (2023)
Tvůrci měli geniální nápad udělat relativně klasickej duchařskej horor, kde jsou ale duchové fakt zlý a nebezpečný, a taky si dali záležet na tom, aby nám záleželo na postavách. Sice to není perfektní, ale takhle moc už mě do sebe horor dlouho nevtáhl.
Skrytá identita (2006)
Mega dobrý žrádlo.
Černé zrcadlo - Série 5 (2019) (série)
Charliemu přestávají docházet nápady.
Barry - Série 4 (2023) (série)
Barry nezklamal a čtvrtá série je ještě větší zklamání než ta třetí. (hahah)
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
Wtf, jaktože je to tak dobrý?