Recenze (64)
Mamka a taťka (2017)
Zajímavý, i když nedotažený nápad. Filmu bych dal hvězdy dvě, ovšem boží facka si hvězdičku samu o sobě zaslouží.
Emesis Blue (2023)
Sice nevím, o com tam vlastně šlo, ale kvalita animace a atmosféra která se dá krájet vyvyšuje toto dílo na velmi vysokou úroveň. A i když to moc vizuálně strašidelné nebylo, tak psychologicky to určitě uspělo v...tom v čem to chtělo uspět.
Ničitel Conan (1984)
Vlastně ve všech ohledech lepší než Barbar Conan, příběh není tak zmatený, akční scény jsou krvavé, a odlišné scény je lépe spojeny. Hudba velmi chytlavá. Není to populární názor, ale takhle ten film cítím.
Super Mario Bros. ve filmu (2023)
Vizuálně sice moc pěkný, ale příběh je moc rychlý, postavy nemají čas se ani nadechnout (obrazně řečeno). Také bych rád vytknul hudbu, orchestrální remixy klasických melodií jsou nádherné, tak proč je každá druhá scéna doprovázena populární hudbou? Ta do filmu vubec nesedí. Přesto, že se film jmenuje Super Mario Bros ve filmu, tak naše hlavní duo stráví drtivou většinu stopáže rozdělené (Asi v 16. minutě se rozdělí, a v 1:08 se znovu dají dohromady). Ale nuda to rozhodně nebyla, a hledání odkazů na všechny ty Nintendo hry bylo poněkud zábavné.
Šin Godžira (2016)
Mnohem lepší než Godzilla z roku 2014, situace zde byla vykreslena co nejvíce věrohodně (překvapivě). Hlavní postavou je zde samotné Japonsko, a Godzilla představuje nejen tsunami a jiné přírodní katastrofy, ale hlavně to, že lidstvo si vytváří své nejmocnější nepřátele samo. Škoda že není český dabing, ale titulky nějak neublíží. P.S. Ta scéna s tím ohnivým dechem byla top
Matrix Revolutions (2003)
Finále bohužel slabé, jak už příběhově, tak vizuálně, předešlé díly mi dali nesmírný hype vidět konec konfliktu, avšak ten konec byla jen roztáhlá parodie na sci-fi s předpovídatelnými zvraty.
Hugo a jeho velký objev (2011)
Upřímně jeden z mých nejoblíbenějších snímků, je to nádherná pocta filmům, starým i novým, s brilantní hudbou, dojemným příběhem a většinou velmi kvalitními hereckými výkony (Asa je prkenný). Nutno podotknout že se zde nenachází žádná záporná postava, což je dnes raritou ( i v roce 2011). A navíc je to strašně pohodové.
Princezna Mononoke (1997)
Velmi pěkný příběh o expanzi lidí do přírody, avšak Cesta do fantasie je o něco lepší. Animace stále krásná, postavy se hýbají velmi ladně, jenomže příběhu něco chybí, spíše ten finální akt to trochu přehnal, do té doby to bylo takové naturalističtější. Ale i tak kvalitní práce.
Cesta do fantazie (2001)
Oddechový film s mistrovskou vizuální stránkou. Alegorie na lidskou chamtivost také vítány. Hezké na tom je, že tam vlastně nebyla žádná zlá postava.
Mazaný Filip (2003)
Tak takhle vtipnou parodii jsem už dlouho neviděl, humor byl chytrý i hloupý, ale nikdy ne špatný, dokonce si myslím, že film trochu předběhl dobu. A plejáda herců taky potěší. Proč už se dnešní český film zajímá jen o tuctové detektivky a hloupé romantické komedie?