Recenze (50)
Americké psycho 2 (2002)
Velmi podhodnocováný film u kterého jsem si příjemné oddychnul. Hodnocení 10/10
Americké psycho (2000)
Film s vynikajícími vraždami,psycho momenty, dobrými vtipy a skvělým příběhem.Bohužel tento film si musel vzít do kupy internet a totálně ho zničit což si ten film fakt nezaslouží za mě pecka kterou určitě doporučuji zkouknout, ale zase nedoporučuji koukat na ty otřesný sigma memes. Hodnocení 10/10
Skibidi Toilet (2023) (seriál)
Největší Brainrot téhle doby,nic jiného než odpad a velmi nízké hodnocení si to nezaslouží. 0/10
Grave Encounters 2 (2012)
Bohužel to má velmi pomalý rozjezd, ale když už se to rozjede tak je to super takže lehký nadprůměr. 6/10
Jigsaw (2017)
Film má fajn vraždy a fajn pasti to je tak vše co mohu pochválit, protože to bylo nudný a většinu věcí jsem ani nepochopil.Bohužel za mě obrovské zklamání které určitě nedoporučuji. Hodnocení 2,5/10
X (2022)
Ty nahotinky jsou super a atmosféra a vraždy též super takže já jsem s tím filmem velmi spokojený.Hodnocení 10/10
Pach krve 5: Krvavý masakr (2012)
5 díl pachu krve vůbec není tak špatnej jak se o něm mluví vraždy má super a kanibalové tu taky nevypadají špatně ovšem už to není jako první 4 díly ale i tak celkem fajn film. Hodnocení 7,5/10
Pach krve 4: Krvavý počátek (2011)
4 díl pachu krve mě bavil úplně nejvíc a to asi proto že to má zimní atmosféru a já zimu opravdu miluji a opět to má super vraždy.Hodnocení 10/10
Pach krve 2: Cesta nikam (2007)
2 díl pachu krve mě velmi bavil možná i víc než první díl.Film měl podle mě super vraždy a svižné tempo.Hodnocení 10/10
Pach krve (2003)
Podle mě velmi zábavný kanibalský film a vraždy mi tam taky nepřišly špatný. Hodnocení 10/10