Recenze (340)
Luther: Pád z nebes (2023)
Čo ja viem je to nápadité neviem či to nadväzuje na iný predošlý film alebo serial, čiže nemozem porovnať, pre mňa je to premiéra ktorá nie je zas až tak od veci, temný dej z toho robí príjemnú atmosféru mam rad detektívky, no neviem moc ma to nenadchlo nie je to zle len mi tomu niečo chyba.
Gentlemani (2019)
Veľmi solídna gangsterka ritchieho štýl podobný tarantinovy ma prekvapil je to asi druhy film v poradí, ktorý som videl o neho. Rozuzlenie príbehu v elegantnom tempe ako kus skladačky to všetko s britským prízvukom a vtipným dialógom je parada.
Top Boy (2011) (seriál)
Tam kde je na dosah moc, musí byt aj zodpovednosť. Príbeh ktorý ukazuje kráľov londýnskych ulíc kde sa točia prachy a každý chce byť na vrchole, lenže pýcha predchádza pád. Veľmi dobry seriál z napínavým dramatickým dejom užil som si ho ako sa patrí. Určite odporúčam stojí za to, kto ma rad zbrane, gangy, drogy, peniaze a moc, toto je pre neho to práve orechové
Top Boy - Season 5 (2023) (série)
Veľmi napínavá a vzrušujúca séria a zároveň vynikajúci koniec celého seriálu, dramatické dushane vs sully mosty sa pália a je na čase rozdeliť lode, dokonca až emocionálne čo všetko dokážu spraviť z ľuďmi drogy a peniaze.
Uncharted (2022)
Celkom dobra bavka plná dobrodružstva novodobý Indiana jones viem že je aj videohra no ešte som nemal tu česť ju hrať, ale nemyslím si že nie jak bude nadväzovať na tento pribeh. Celkovo za mňa kvalitne akčné dobrodružstvo na úrovni plne vtipných pripomienok.
Top Boy - Season 4 (2022) (série)
Ako som čakal výborná séria línia sa rozvíja správnym smerom, niekoľko nečakaných zvratov ktoré posunu pribeh na ďalšiu koľaj. Zvykol som si aj na hercov a ich výkony, Dushane je zo všetkých najväčší sympatak. Jeho snaha rozbehnúť biznis v Londýne bola úspešná. Teším sa na ďalšiu, poprípade ďalšie série.
Top Boy - Season 3 (2019) (série)
Ak sa dá toto považovať za prvú úvodnú sériu tak je to značne veľmi dobry seriál s touto tematikou, drsný život na ulici plných peňazí, moci, rešpektu a drog, kde začínajú ľudia ako mladý. Prvá séria ma z úvodu celkom dostala a získala si moju pozornosť. Som zvedavý ako sa pribeh vyvinie ďalej a na ďalšie série.
Drahokam (2019)
Nie je to zlý film priam naopak je výborný, nabušeny hon za peniazmi v hlavnej rolí Sandlara si treba užiť a vychutnať, naozaj sa prekonal ja moc filmy s ním nemusím len zopár čo zanechali jazvu vo mne, ale toto ma svoje kúzlo.
60 minut (2024)
Nápad to bol dobry, pripomína mi to crank s Jasonom Stathamom mladý zápasník čo sa ubeha na smrt parada. Ale vskutku som si to celkom užil nebolo to tak zle, je to milé vidieť zvíťaziť pokoru a to hned priamo z úvodu :) zvyšok je premna len bezhlavá mlatenica a naháňačka hovorím mohlo byt aj lepšie.
Dexter (2006) (seriál)
Neskutočný seriál ktorý sa stal mojím asi najobľúbenejším z tých ktorých som videl. Napätie ktoré je v ňom si užívam každou sériou, zmysel pre dramatickosť ktorá v ňom prúdi po celý čas, je to skvelá sledovaná ktorá sa stupňuje každou častou a každou sériou u mňa už hneď od začiatku. Michael C. Hall (“Dexter Morgan”) mi ako postava neskutočne sedí, a všetko čo sa o ňom hovorí je pravda, inteligentný masový vrah zo zmyslom pre diplomatickú prácu. Je niekto ako Dr. Jekyll - Mr. Hyde cez deň forenzný analytik v noci neľútostný vrah čo zabíja vrahov a ľudí čo si to zaslúžia. Jedným slovom proste bomba odporúčam, príbeh vás vtiahne a nepustí.