Recenze (92)
Kód Enigmy (2014)
V kině bylo na můj vkus až moc teplo.
Nevědomí (2013)
No já teda nevím, co všichni na tomhle filmu obdivují? Sci-fi mám ráda, tak jsem byla dost zvědavá, ale po shlédnutí cítím akorát zklamání ze ztráty času. Nevím, prostě mě neberou přestřelky, kde všechno kolem vybuchuje a hlavní hrdina je stále bez zranění. Nebo to jak řídil v té soutěsce, taky pěkná kravina. Co jsem nepochopila už vůbec, je ten trapnej konec s tím dítětem, kde se tam jako vzalo, nebyla předtím náhodou postřelená do břicha? No prostě za mne hrozná slátanina.
Absolvent (1967)
Na mne to byl moc přímočarý dej, ale musím uznat, že Hoffman byl dokonalý. Hudba byla taky dost chytlavá a seděla, ale říkám si, že možná mohli použít víc než jednu písničku pořád dokola.
Bathory (2008)
Krásný plný příběh. Zaujala mne charakteristika hlavní hrdinky i ostatních postav. Jediné, co si mohl Jakubisko odpustit, jsou postavy mnichů, kteří by podle mne lepe zapadly do moderní pohádky než do historického dramatu.
Hra o dítě (2013) (TV film)
Totálně vše se dá předpovědět plus totálně neschopná policie. Nůůůůda
Pelíšky (1999)
Prcat
Fontána (2006)
Tak tohle není nic pro mne. Nenávidim dramata o nemocech.
Tělo (2012)
Pro mě úžasná atmosféra, děj je sice dost vykonstruovaný, ale jako oddychovka na nedělní odpoledne ideální.
La cara oculta (2011)
Supr nápad, který stojí ocenit. Jinak, co se týká scénáře, tak mě zarážela demence hlavních hrdinek. Tohle by se v reálném životě fakt nestalo.
Po svatbě (2006)
Krásný film, pozitivní příběh, charizmatický Mads. Více takových filmů.