Oblíbené seriály (10)
Simpsonovi (1989)
Mandalorian (2019)
Into the Badlands (2015)
Westworld (2016)
Cobra Kai (2018)
Teorie velkého třesku (2007)
The Orville (2017)
Akta X (1993)
Banda (2019)
Hra na oliheň (2021)
Pro mne je to jednoznačně seriál roku 2021. Vlastně nejenom roku, ale řadím to mezi nejlepší seriály, co jsem kdy viděl. Nevím, ani co chválit dřív, jest-li námět, režii, herecké výkony, kameru, střih, kostýmy, výpravu, rekvizity či soundtrack. I ta korejština tomu dodává správné grády. Finále mohlo být sice ještě lepší, ale jinak naprostá pecka.