Oblíbené filmy (10)
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
WHO KILLED THE WORLD?!? Always co to vidim mě mrazí. No jinak, Mad Max: Fury road je u mě number one akčňák, top peak, kterej jsem kdy viděl. Proč? a) Tom Hardy je strop herec a v tomhle filmu zahrál na double svojí kapacity minimálně. b) Pojem "Akční film" tenhle film vystihuje stejně jako adrenalin do žíly. c) Miluju postapo a momentálně je to asi nejvíc profilovanej žánr současnosti/dekády, ve který žijem a snad všichni si po koroně, válce na Ukrajině a všem co se děje musej říkat "IT WAS HARD TO KNOW WHO WAS MORE CRAZY... ME OR EVERYONE ELSE" - v kontextu se sledováním toho, jak si poslední mrchožrouti planety snažej urvat cokoli pro sebe a Max je survivor, kterej se drží na hraně psychiky... peak. d) Děj se prakticky nezastaví a finálová "fury road" dokáže udržet napětí naprosto celou dobu. e) Vizuálně je to tak suprově zpracovaný, že nejde nic vytknout. Namátkou: prostředí, zpracování postav (nejen jak vypadaj, ale i jakej mají přístup k životu - WITNESS MEEE!...), vozidla, zbraně nebo i třeba ukázka toho, kdy chodí "poslední přeživší" green place po bažině. Závist tomu, kdo to ještě neviděl, ale i po stý je to dobrý ;)
Sedm životů (2008)
Stážista (2015)
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Na hraně zítřka (2014)
Black Widow (2021)
Lucy (2014)
Kimi no na wa. (2016)
Hvězdu bych strhnul leda za ten zpackanej konec. Jako sorry, ale kdo si měl zničit emoce a pak dostat jen tohle? Jo skončí to dobře, ale mělo to skončit líp, o dost líp (slzičku pouštim :D). Teď jinak, grafika stropová, hlavní postavy bombový, příběh nádhernej. Filmů, kde se různě čachruje s časem už začínám mít dost, tady je to ale tak trochu "jiný" a svým způsobem i kouzelný. Nejvíc na tom oceňuju, že skoro nejde odtrhnout oči. Spolupráce grafiky, napětí a nedočkavosti z toho, jak to teda nakonec dopadne je fakt na úrovni. I love it ♥