Recenze (98)
Nech svět světem (2023)
Julia byla perfektně kravoidní- to miluju. Celkově to bylo napínavý a k zamyšlení. Utnuto v blbou chvíli, ok.. kdo od toho čekal bůhví co, bude zklamanej. Já dostala co jsem chtěla
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Hysterie lidí mě zprotivila seriál celkově. Za mě 3 hvězdy max. A jednu navíc pro moje potěšení, za střílení protivných postav. Protože najít tam někoho sympatického bylo fakt těžký.
Hra na oliheň: Výzva (2023) (pořad)
Jelikož mě úplně minul ten mega boom se seriálem a lidi mi ho úplně zprotivili, byla jsem skeptická. Seriál mě nakonec.. ne zklamal, ale nenaplnil tu hysterii, kterou předváděli ostatní. Tohle mě bavilo. Aspoň to bylo real.
Slečna zamilovaná (2009)
Milé, hezké
Znovu se zamilovat (2023)
Neurazí, nenadchne. Takový hezký, milý průměr
Jak se mění vědomí (2022) (seriál)
Opravdu skvělý dokument o historii a lékařském užití psychedelik. Po shlédnutí, bych to z léčebného hlediska s klidem taky zkusila. Věřím, že nahlédnutí do nitra a někam dál, může člověku pomoci jak fyzicky, tak psychicky.
Muž v ohni (2004)
Viděno po asi 10 letech a přidávám hvězdu. Za mě plný počet a jestli maj lepší ochranku než president... tak ji budou potřebovat
Pád domu Usherů (2023) (seriál)
Zklamání...
Barbie (2023)
Proč?
Černé zrcadlo - Démon 79 (2023) (epizoda)
Za mě nejlepší díl