Recenze (80)
Mizerové navždy (2020)
Tohle pokračování dvou frajerů bylo taky takové dobré. Bavil jsem se ale ne tak moc jako u jedničky, dvojky nebo nové čtyřky. Záporáčka byla taková dobrá a taky čarodějnická. Prostě dobrý a opět srandovní. Ale ne moc srandovní jako u jedničky, dvojky nebo čtyřky. Za mě 7,5/10.
Mizerové II (2003)
Tohle pokračování dvou frajerů bylo dobré. Asi jsem se možná nejvíc pobavil než v prvním díle. Prostě dobré pokračování bylo. Za mě 8/10.
Mizerové (1995)
Když jsem byl v kině na čtvrtej díl. Šel jsem se hned kouknout na (úplně) první díl. Ten taky nebyl špatnej. Taky u tohohle filmu jsem se bavil. Za mě 8/10.
Mizerové: Na život a na smrt (2024)
Sice jsem neviděl předchozí díly Mizerů. Ale když jsem na tohle byl v kině dobře jsem se pobavil. Prostě u tohohle filmu jsem se fakt pobavil. Za mě 8,5/10.
Paddington 2 (2017)
Tohle pokračování zábavného medvěda (které jsem taky dlouho neviděl) bylo dobré. Přišlo mi to o hodně zábavný než první díl. Ale hlavně přišlo mi to dost emotivní. Prostě další film který si užijou rodiče (stejně jako filmy od režiséra Paula Kinga jako film Wonka). Za mě 8,5/10.
Paddington (2014)
Tenhle film jsem už dlouho neviděl. I když jsem před pár lety na to díval. A tak jsem se po dlouhé době na to znovu kouknul. A musím říct že jsem se po dlouhé době pobavil. Tohle si prostě užijou rodiče. Doporučuji pro ti co to ještě neviděli. Za mě 8/10.
Deadpool 2 (2018)
Tohle pokračování sprostého Deadpoola bylo dobré. Upřímně u tohohle dílů jsem se možná pobavil nejvíc než v prvním díle. Ale to nevadí. Stejně oba díly jsou super. Za mě 8,5/10. Ps: těším se na třetí díl (který už bude v červenci).
Deadpool (2016)
Tahle marvelovka (kterou jsem dlouho neviděl). Byla dobrá sice sprostá ale zároveň docela zábavná. Ten Deadpool dokáže fakt dobře pobavit. Pokud je vám 15+ doporučuji. Za mě 8,5/10.
Piráti z Karibiku: Salazarova pomsta (2017)
Tohle pokračování (které jsem taky dlouho neviděl). Bylo takové dobré. Za mě lepší než Na vlnách podivna. Ale nemá na první tři díly které byli o mnohem lepší (hlavně jednička). Alespoň se na chvíli objevili staré postavy: Will atd. Za mě 7/10. Ps: jsem zvědavej jak to bude v budoucnosti.
Blízká setkání třetího druhu (1977)
Tohle bylo takový (trošku) zajímavý film o tom jak by bylo kdyby ufoni byli s námi. Musím říct že tohle bylo dobrý. Mám rád takový sci-fi filmy. Za mě 8,5/10.