Poslední recenze (115)
Sladký život (2015) (seriál)
Naposled, co jsem koukal na seriál, kterej mi všichni doporučovali, byl Sex Education. Viděl jsem dva díly a chtělo se mi blejt, jaký to bylo hipsterský lejno. Dlouho jsem nikoho neposlech, abych neplejtval svým časem a koukáním na kraviny a tak jsem si všechny doporučení od známejch nastrkal do prdele. Nicméně nevím proč jsem se na doporučení své kamarádky začal koukat na Aranyélet. Maďarský seriál v produkci HBO. Narovinu říkám - Byl to hodně příjemnej čas po boku rodiny Miklóšových a je mi líto, že to skončilo a už je nebudu vídat. Je to rozhodně zajímavá rodina, kterej fandíte a zároveň jim přejete smrt, protože to jsou všechno celkem idioti. Na stranu druhou jsem rád, že to skončilo po třech sériích a nemá to další ambice na pokračování. I přes všechny negativa, tenhle seriál měl jedno ohromný pozitivum, který snad nikdy žádnej seriál v takovej míře neměl. A to je dopředu nastavená laťka vyprávění a vyobrazování příběhu, která tvůrcům dala absolutní svobodu dělat s dějem totální kotrmelce aniž by to působilo nějak na sílu. Ono je to celý vlastně taková kravina, která do sebe hezky zapadá. Je to vtipný, absurdní, je to na hlavu a neexistuje scéna, kterou by hereckej ansámbl nebyl schopnej zahrát. Trochu se slzou v oku si říkám, že tohle by v česku asi nevzniklo. Otce by hrál Čermák, matku Čvančarovou a už by mě dál asi nezajímalo. Jediná výraznější stopa na HBO je Pustina, nic proti tomu, není to špatný, ale na prdel jsem si z toho taky nesedl. Nicméně Aranyélet stojí za to, je to naprosto přesný trefení do mýho vkusu. Family is a story, Hard to tell.
Dunkerk (2017)
Audiovizuální stránka je ohromující, po dlouhé době film, kterej má atmosféru války opravdu skvělou. Souboje na moři, na pláži i ve vzduchu jsou precizní, ALE herci nic moc, žádnej zapamatovatelnej moment, Murphy, Hardy jsou skvělý jména, ale nic to ve mě nezanechalo a to herecký výkony, svižnej a chytrej scénář a skvělá audiovizuální stránka k Nolanovo filmům patří a tvoří to nějak vždycky smysluplnej celek. Tak to tady není. Tady první dvě věci chybí a je to kurva znát. A to Hardyho přistání na konci? bez komentáře. Zatím nejhorší Nolanovo film.
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Nový Star wars jsou sračka, v recenzích od diváků i od kritiků to sklízí jenom samý superlativy. Jenže úplně bezdůvodně, nová skvadra herců je asi největší problém, hrajou jako když nehrajou, nikdo tam není výraznej a celej film je akční, ale bez akčních scén. Na sílu se do toho rvou kraviny jako třeba bb-8, co střílí mince, nebo ty skurvený ptáci z toho ostrova, který ani žvejkal nesežral, protože mu lidi od Diznyho uřízli koule. Skurvenej koktavej debil Del Toro je tam uplně zbytečnej a scéna, kde Leia letí vesmírem bez skafandru a nakonec přežije? to je moc i na mě a syn Bolka Polívky v roli hlavního záporáka hraje pořád stejný hovno jako minule. Asi to doba vyžaduje točit povrchní filmy plný americkýho pozlátka a patosu, pro všechny a hlavně, aby tam bylo všechno. Tolik dementních detailů jsem v žádným jiným filmu snad neviděl, příklad za všechny je, jak Leia s tou nově jmenovanou admirálkou si řeknou "Ať tě síla ....." a pak se na sebe usmějou, jako vážně tohle? Force awakens jsem nijak nemiloval, ale respektoval, protože jsem cítil Abramsův respekt ke kultovní sérii a především snahu nikoho nenasrat. Rian Johnson nemá respekt ani snahu, celý to skurvil. Takže já jako ortodoxní vyznavač kultu Star Wars se koukám jak za bouřlivého potlesku kult zemřel.