Recenze (4 496)
Shiti Hanta (2024)
Japonská ulítlá akční komedie, vlastně je to děsná ptákovina s průměrným příběhem, ale je to tak debilní, až je to skvělý.
Texaský masakr motorovou pilou (2022)
Průměrná řezničina z Texasu, co neurazí ani nenadchne.
Metaloví lordi (2022)
3,5 sice šablonovitá, ale jinak docela fajn komedie. A metal jako hudební doprovod nikdy nezklame.
Zmizelá (2014)
Hodně solidní záležitost, ale ten konec mě jaksi zklamal.
Bod obnovy (2023)
Na české poměry opravdu nadprůměrný film, který si v ničem nezadá s těmi americkými.
Talentovaný pan Ripley (1999)
Vyčuraný pan Ripley ... povedený film.
Americké psycho (2000)
Bale jako psychopat je za pět hvězdiček, atmosféra filmu je skvělá, super soundtrack, ale bohužel te závěr vyzněl jaksi do prázdna.
Běžící muž (1987)
Guilty pleasure béčko s Arnoldem. Nutno brát s rezervou a skvěle se pobavite :-)
Sbohem, baby (2007)
Vynikající krimi drama s hodně zvraty, skvělými herci, depresivní atmosférou a značně trpkým koncem.
Slet čarodějnic (2020)
Úplně nevím, co si o tom myslet, ale koukalo se na to hezky. Syrová komorní atmosféra byla super a závěrečný sabat, to byla umělecká filmová lahůdka.