Recenze (7)
Ďáblové (1971)
Holy fuck, dude...
Přichází Satan! (1976)
Příšerně hloupé, naivní a předvídatelné. Všichni víme, že na Antikristovi jsou nejstrašidelnější... psi a postarší chůvy. Top scéna souboj šedesátníka Gregoryho Pecka s Mary Poppins. Alespoň hudba vhodně ďábelská.
Nepřátelé (2017)
Místy nesnesitelně ponuré. Film o ztrátě, lítosti, zahořknutí, destruktivní nenávisti... a odpuštění, i sám sobě.
Bláznivý Petříček (1965)
Jen pro silné nátury. Dobré nápady zabalené do slupky divácky neuchopitelného stylu, který odporuje konvencím, aby... (si asi pohrával s očekáváními od media filmu?). Bez klasického pojetí děje, psalo se za pochodu. S omáčkou rádoby filosofování k tomu. Stopáž subjektivně dvojnásobná. Godard, no.
Memento (2000)
Zábavná filmová skládačka. Nolan peaknul brzo.
Gunda (2020)
Čuníci, slepičky, kravičky. Film bez komentáře, po většinu stopáže bez konvenčního děje. Konec to hodně zachraňuje, zase jednou na člověka dolehne, jakou prasárnu (che) jsme si to na němé tváře vymysleli. Prvních 85 minut ale nuuuda; asi designovaná pro lidi, co v životě domácí zvířata neviděli?
Osmá třída (2018)
Dobrý film, už ho v životě nechci vidět. Vrací zpátky do těch trapných zážitků mladistvých let lépe než většina takto laděných snímků. V momentech mi cringe doslova prostupoval obrazovkou.