Poslední recenze (22)
1670 (2023) (seriál)
Jsem naprosto nadšenej. Jak mohlo v konzervativním Polsku vzniknout něco, co tak strašně trefně zesměšňuje jejich (a vlastně i naši) historii a kulturu? To je naprosto úžasný.
Po strništi bos (2017)
Teď se po mně tři čtvrtiny místních recenzentů vrhnou, ale mně to přišlo lepší než Obecná škola. Svěrák si tady konečně odpustil ty svoje věčný a mnou zcela nenáviděný erotický odbočky a konečně se na to dá koukat jako na film a ne nudný pozadí k prezentace bobra Libuše Šafránkové nebo nedejbože Nely Boudové (taková Schoberová by když tak už bylo jiný kafe, i když to by v šedesátkách neprošlo a teď už není nikdo zvědavej ani na to). Dalším obřím plusem oproti Obecný škole je pak obsazení. V roli manuálně zručnýho, ale jinak zcela bezelstnýho prosťáčka, otce mi prostě Vetchý sedí mnohem líp, než Svěrák (tady to narozdíl od Obecný školy působí tak, že svýho syna má skutečně rád), Daniely Kolářové si sice nesmírně vážím, ale s Terezou Ramba se v roli starostlivý matky nemůže srovnávat nikdo a především mi přijde, že můj oblíbenec Tříska se narodil pro roli přísnýho dědy, ne prolhanýho sexuálního devianta. V neposlední řadě oceňuju, že Po strništi bos narozdíl od svýho předchůdce svým závěrem nechce moralizovat, což považuju za jeden z největších problémů Svěrákových filmů vůbec.
Grand Prix (2022)
Pamatujete taky na doby, kdy byl Prušinovský vtipnej a zajímavej? To, co předvedl tady, je naprostá katastrofa, navíc obsadit debilního Kozuba (jehož jediná kvalifikace je ta, že byl kdysi dvě vteřiny vtipnej v Lajně, což bylo zároveň i naposledy, kdy byl vtipnej) a toho zarostlýho dacana, kterýho už vůbec nemůžu vystát, je jako si pod sebou podřezat větev a plivnout všem fandům klenotů jako je Okresní přebor přímo do ksichtu.