Recenze (41)
Srbský film (2010)
Tak tohle byl fakt nátěr. Koukal jsem to na 3x, ale nakonec se mi to moc líbilo. Nejlepší je Vukmir Vukmir a to jeho: To je film.
Avatar (2009)
pribehove predvidatelne a klisoidni, ale ta animace....hmm, ta nema chybu
Agora (2009)
ke konci ponekud utahane
Berlin Calling (2008)
perfektni a tanecni scenu, myslim, nejpravdiveji vykreslujici film.
Záchranáři (1989) (seriál)
na tom sem vyrustal
Jak se zbavit přátel a zůstat úplně sám (2008)
pegg je rizek :D
Vy nám taky, šéfe! (2008)
videl jsem to sice znacne opilej, ale musim rict, ze se mi to pomerne libilo. zadrazil teda nic moc nehral, ale vydra a vancurka byli paradni. jo a film bych ustrihnul pred tou radoby erotickou scenou. byla zcestna a navrch tam nebylo nic videt.
Kat: Válečná zóna (2008)
tak si predstavuju akcni film. obsahuje poradnou rezbu, gore, hrdinu a supr muziku.
Babicovy dobroty (2008) (pořad)
Je to tak. Ve srovnání s pořady "Kluci v akci" nebo "Pod pokličkou", nemá tento pražádnou úroveň. Navíc už jen samotný Babica se před kameru prostě nehodí a nejen proto, že je nefotogenický....
Smrt pedofila (2003) (TV film)
Na to že je televizní, jde o pěknou detektivku z vězeňského prostředí. Zápletka standartní. Nijak zvlášť nepřekvapí. Snad až na jakési sexuální pnutí mezi majorem a psycholožkou, které je vlastně hnacím motorem, proč řeší případ s takovou vervou. Osobně se mi líbila hlavně kamera - depresivní záběry věznice.