Recenze (84)
Hostitel (2013)
Tohle mi prostě hlava nebere. Vnitřní dialogy jsou doslova iritující.
Nevědomí (2013)
Wall-E + Moon. Cruise se nějak na tu roli nehodí a na Kurylenko se dá aspoň dívat. Nic překvapivého, žádný wow efekt, řemeslně slušně odvedené.
Jack Reacher: Poslední výstřel (2012)
Podobná atmosféra jako Drive, ale rozhodně slabší film, Tom Cruise je moc hezký na to, aby byl tvrďák.
Bídníci (2012)
70% ... výprava jako nádherná, když táhnou loď do doku, tak je to monumentální. Je to však dlouhé a Amanada není vůbec hezká. Kupodivu se mi líbil Russel Crowe jako Javert, i když nezpíval drsně, ale tak nějak sametově.
30 minut po půlnoci (2012)
60% ... vlastní operace je dech beroucí, ale co ty 2h konverzační nudy před tím ?!
Terapie láskou (2012)
100%. Naprosto jsem nečekal, že to bude až tak dobré. Fantastické obsazení a dvojice Jennifer a Bradley funguje magicky. Malé životy, malé tragédie, velký příběh a emoce. Velmi laskavý film. Stačí šikovný scénář a nemusí být ve filmu žádné speciální efekty.
Lovci zločinců (2011) (seriál)
Seriál mi připomíná Dextera.
Rebelka (2012)
90% ... skóre vylepšilo shlédnutí na Blu-Ray s originálním zvukem. Jedna z pohádek, co se musí vidět vícekrát.
Botostroj (1954)
80% ... Vrchol demagogie. Jak tohle mohli někde žrát? Hodní mírumulivní komunisti a války chtiví zlí kapitalisti.
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
90% za 2D s titulky. Skvělé. Knihu miluji, ale četl jsem ji už dávno. Poslouchal jsem však celý rok podcast SQPN: Secrets of The Hobbit a viděl všechny Jacksonovy video blogy. Začátek je pomalý, ale nenudil jsem se. Historické exkurze jsem hltal. Chápu některé kritické recenze, co jim vadí, ale já nejsem typ diváka, co potřebuje instantní zážitek, protože proč?! Postava Radegasta byla naprosto kouzelná a skvěte to vypointoval Saruman přednáškou o nadměrném užívání hub. Zajímalo by mě, co na to řeknou děti... asi budou chtít domů králíka.