Recenze (137)
Ztracen v Arménii (2012)
Výborný film. Skvělé postavy, které si hned oblíbíte a hlavně moc vtipné. Doporučuji
Rock ze střední (2009)
Nevím jak na vás ten film zapůsobil, ale já se celkem pobavil :D některé scény jsou opravdu plné "trapasu", a mě to pobavilo, nehledal jsem tu nikterak velkej doják či "full-time comedy"...
Avatar (2009)
Famózně graficky zpracované, ale toť vše... příběh naprosto mě nezaujal. Příliš předvídatelný děj...
Procitnutí v Garden State (2004)
Zach Braff je genius!
Po krk v extázi (2004)
Tomu se říká dobrej konec pánové!
Maturitní sex (2008)
Průměrná, i celkem zabavná komedie. Potěší ale příliš nenadchne. "Napětí" až do konce, menší zvraty, dobrá kamera a celkem slušný scénář.
Agent Cody Banks 2 (2004)
Holy crap tak to jsem se opravdu smál... horší jak jednička a ta nebyla zrovna nejlepší. Just only for small kids :) a ta holka as ředitelka omg, nevíc lochec
Holka na roztrhání (2002)
Nudné, kýčovité, s předvídatelným koncem který až bolí, achjo když už skončí dělat tyhle filmy :)
Strážci - Watchmen (2009)
No nevím, nijak mě to vůbec nenadchlo, ani to pro mě nebylo nikterak napínavé, prostě nic...
Star Trek VII: Generace (1994)
Moc utahaný, slabší, příliš mě nechytil