Recenze (87)
Útěk z vězení (2005) (seriál)
Prvni serie za 5*, dalsi jedna az odpad
Vzmuž se (2015)
Cisty ctyri hvezdy. Ale jednu pridam, pac jsem to takto dobry necekal a taky abych vas nalakal ;).
Ztraceni v Mnichově (2015)
Meh
Jurský svět (2015)
Cistych 1.5 hvezdy. Takovadle sracka s C-ckovejma hercema vic dostat nemuze.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Becko jako zamlada!
Zmizelá (2014)
Vsichni 5? Rly?? Nedokoukal jsem, 30% max.
Kingsman: Tajná služba (2014)
75% - pridam jen par citaci, ktere to za me celkem presne vystihuji: "... 'coolness' za každou cenu ..." "... duo Vaughn/Millar má nesporně na více než na pouhé vykrádání sebe sama..." "... překvapit už Vaughn nemá jak a čím ..."
Koupili jsme ZOO (2011)
Prekvapive klisoidnejsi, nez Avatar. Ale i pres Scarlett za solidni 3...
Paddington (2014)
71%
Equalizer (2014)
95 hodin.