Recenze (264)
Policajt ze školky (1990)
It's not a tumor!
Výměna (2008)
Nemohu dát 5 * filmu, při kterém jsem se doopravdy psychicky zhroutila, prostě nemohu....
Zrození Planety opic (2011)
Uvědomuji si, že to asi jinak než pateticky-americky natočit nešlo, ale přesto... 3 *.
Dracula (1992)
Magorské, magorské, opravdu dost magorské.
Já, padouch (2010)
Ten jednorožec byl tak chlupaťoučký!
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Největším zklamáním bylo, že Voldemort neřval ani zdaleka tolik, jak sliboval trailer... :(
Donnie Darko (2001)
Oba palce nahoru. Ačkoliv mne ve snech stále straší.... králík :(
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
O přibližně 400 % lepší než předchozí díl/slátanina... Sice stále ani za mák tak dobré jako knížka, na city trochu hrající a klišovité, ale i přesto díky!
Expres foto (2002)
Achjo, proč to musel být takový chudáček...? Přesto skvělý film :)
Herkules (1997)
Příště radši jen s Hádém, bez všech ostatních otravných postav...