Recenze (264)
Terminátor 3: Vzpoura strojů (2003)
Arnoldovy vtipy - 5 *. Přestřelka s rakví - 5 *. Příběh - (nevyjádřím čísly) docela klišovitá hollywoodská nuda.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
He'll be back.
Terminátor (1984)
Omlouvám se tomuto filmu za své předsudky. Zabodoval na celé čáře a obhájil svou legendárnost, zatímco mě nechal zírat s otevřenou pusou.
Survive Style 5+ (2004)
Šílenost, ale rozhodně vtipná šílenost :)
Kick-Ass (2010)
Možná přeháním, ale prostě mě to vážně hrozně bavilo :)
Robot Chicken: Star Wars (2007) (TV film)
Šílenost :)
Halloween II (1981)
2,5 * za finální výbuch, bubáka a song "Mr. Sandman". Jinak dosti nezáživné, zdlouhavé a závěrečná scéna, kdy bubák okolo sebe poslepu švihá 5 minut skalpelem až groteskní.
Cesta (2009)
Neuvěřitelně depresivní, depresivní, depresivní, silné, silné, silné, smutné, krásné.
Asterix v Británii (1986)
Ti Britové jsou blázni...!
Panika v městečku (2009)
Přesně dle mých očekávání..... dokonale chevalovské!