Recenze (32)
Effi Briestová (2009)
V niektorych zasadnych bodoch sa to nedrzalo kniznej predlohy, co mi bezne vadi, ale tentokrat to bolo skor plus.
Černá labuť (2010)
Myslim, ze tvorcovia stavili viac na formu ako na obsah. Natalie Portman z postavy Niny vytazila maximum (kvoli nej 3*). Bolo to zaujimave a chcela som to za kazdu cenu dopozerat, avsak zaver sa mi zdal vcelku plochy - bez hlbky. Cakala som vygradovane finale plne emocii, ale dockala som sa zaveru, ktory som predvidala. Skoda.
Paranoid Park (2007)
Pilis vela minut venujucich sa (hlavne spomalenej) chozi hlavneho hrdinu a prilis vela studii jeho tvare. Vystrihnut tie sceny a nudim sa asi o 20 minut menej...
Vicky Cristina Barcelona (2008)
Penelope pozdvihla tento film na 4*....
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
po prvej serii 4*, po druhej jasnych 5* :)
Rozum a cit (2008) (seriál)
pozeratelne, ale ziadny zazrak sa nekonal...
Dívka s perlou (2003)
Scarlett nemam prilis rada, Colina zase naopak velmi.. s cistym svedomim 3*.
Blikající světla (2000)
Bolo to fajn. Nejako som si oblubila tieto danske filmiky... len mi strasne vadi nasilie. A nebyt par prilis agresivnych vypadov hlavnych hrdinov (uznavam, ze v mnohom opodstatnenych), tak dam o jednu * viac. Inak odporucam :)
Dost (2002)
..keby to nebolo tak americké...
Králova přízeň (2008)
toto nie je druh filmu pre mna... hudba bola fajn, len jej tam bolo niekedy az prilis a keby sa to tak pomaly nerozbieha, dala by som aj o hviezdicku viac. Z krala nic nevyzarovalo, co ma mrzelo a Natalie Portman s takymito vlasami vyzera zaujimavo. Myslim, ze ona z toho (miestami dost) slabeho scenara vytrieskala najviac. Klobuk dole.