Oblíbené seriály (8)
Ztraceni (2004)
Seriál, díky kterému jsem začal pečlivěji sledovat kinematografii. Vrchol seriálu v perfektní 5 sezoně. I přes poslední díl musím nechat 5 hvězd.
Naruto (2002)
Srdeční záležitost, která neomrzí. Nikdy
Skins (2007)
A to je prý jenom o drogách, jak mi chtěl nabulíkovat jeden můj pochybný spolužák. Naprosto úžasný závěr první sezóny mě nenechal chladným, tohle bylo naprosté odrovnání mého vnímání okolního světa, já jen zíral na obrazovku s otevřenou pusou. Jo a abych nezapomněl, Cassie je (asi, no asi určitě) ta nejvíc nejkouzelnější postava, kterou jsem kdy v televizi viděl.
Zpátky do školy (2009)
Vezměme si americké sitcomy, pěkně jeden po druhém. Big Bang Theory - máme tu jednoho borce, co vyčnívá nad ostatními, Sheldona. HIMYM - suit up! Barney se hlásí o jediného tahouna seriálu. Two and Half Man - měli jsme Sheena, teď je tam Kutcher, na tento seriál se však nedívám, ale myslím že tady je tady je tahoun jasný. The Office - Steve "Nikdy nedostanu Emmy nebo Globus" Carrel. 30 ROCK - Huh, Tina Fey, Alec Baldwin, Wah! Ano, i ostatní postavy mají co říct, mnozí i zastiňují své slavné kolegy. ALE PROČ??!!! TAK PROČ??!!! má seriál s nejvyrovnanější hereckou sestavou současnosti, kde jsou tahouny i vedlejší postavy, s nejjedinečnějším humorem současnosti, skvěle parodující slavné filmy, hry!! a současné události z oblasti, například politiky, tak nízkou, prťavou, tyny tiny sledovanost, dokáže mi to někdo vysvětlit! Tímto vzdávám hold seriálu, který nám propůjčil ke sledování jednu z nejlepších seriálových epizod všech dob - 1x23 Modern Warfare (takhle drsní nebudou ani Expendables) a ABBA je odteď oficiální hudbou zombie filmů. A všem hlavním představilům posílám symbolické: cool, cool, cool, cool, cool, cool, cool, cool. Troyi, ať jsem na tebe pyšný. Buď prvním černochem, který to dotáhne až do konce.
Perníkový táta (2008)
Rick a Morty (2013)
- sestro skalpel - skalpel - nanodoktor - nanodoktor - nanoskalpel - nanoskalpel