Recenze (15)
Bílá paní (1965)
Ten film je prostě geniální !
Robinsonův ostrov (2017) (pořad)
Nova dokáže zazdít i tento skvěle vymyšlený pořad. Jak ze skvělé show udělat naprostou nudu by mohli už vyučovat.
Všiváci (2014)
Vizuálně pěkné, ale to bohužel nestačí, když obsah značně pokulhává. Autoři se inspirovali v amerických filmech, kde se zprvu nesourodé postavičky postupně proplétají až do tragického vyvrcholení. Myšlenka dobrá, ale scénář v tomto případě o hodně horší. Jak třeba máme uvěřit tomu, že v celé Praze existuje pouze jeden všemohoucí doktor, který jediný může operovat těžké případy, klidně opilý a ještě je tak nenahraditelný, že pro něj letí vrtulník. Také samozřejmě přes všechny lékařské zvyklosti může operovat své příbuzné, bohužel jen jednoho, a v celé Praze není jiný doktor, který by odoperoval toho druhého. Autoři dělají z diváka blbce a to se nevyplácí. Jinak si myslím že herci si natáčení viditelně užívali, pan Vetchý si hrál na vojáka a splnil si tak svůj sen, no a pan Langmajer si prostě užíval ženy :-)
Julie a Julia (2009)
Moc pěkný film, má spád, nenudí, Meryl Streep je naprosto božská. Je to zábavný film o části životů dvou žen z jiné generace, které měly stejnou vášeň - vaření. Po kinu doporučuji zajít někam na jídlo do restaurace, protože během filmu vám bude z těch všech jídel pěkně kručet v žaludku. Jinak jdu zjistit zda se kniha receptů Julie Child dá sehnat v ČR.
Galaxy Quest (1999)
Už dlouho jsem se takhle nezasmála. Skvělá zábava !
Základní instinkt (1992)
Tenhle film mě nikdy neomrzí. Je to jako symfonie - skvělá atmosféra, herci, scénář, hudba atd. Nevím jak to Douglas dělá, ale ve filmu je vždy dokonale sexy, takovým zvláštním mírně perverzním způsobem, vzhledem k tomu kolik mu je.
Gladiátor (2000)
Musím říct, že mě ten film dost zklamal. Zápletka se dala předvídat dopředu, herecké výkony nic moc a i když tam jsou úžasné trikové scény, moc toho nezachrání. Film působí neosobně, studeně a vykalkulovaně.
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Ač válečné filmy moc nemusím, tenhle se mi opravdu moc líbil.Připomíná to trošku dokument, máte pocit, že sledujete realitu, která se právě stala. Opravdu doporučuji !
Skalpel, prosím (1985)
Opravdu pěkný civilní film, který si na nic nehraje. Výborný je jako vždy pan Macháček. Film vykresluje nemocniční prostředí úplně normálně - což je u filmu vyjímka - a přitom je to podáno tak, že se divák nenudí.
Válka Roseových (1989)
Mistrovský kousek, který bych mohla vidět každý den. Měl by to být povinný film před uzavřením sňatku :-)