Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Reality show LIKE HOUSE je jedinečný formát, který nemá v českém televizním éteru obdoby. Diváci budou po dobu tří měsíců sledovat každodenní život soutěžících, jejich vztahy, radosti, strasti i to, jak se poperou s různými výzvami a soutěžemi. Influencer, který dostane od diváků nejvyšší počet hlasů prostřednictvím mobilní aplikace, se stane vítězem reality show a získá výhru ve výši půl milionu korun. Zpestřením pro soutěžící i diváky budou hosté, které produkce bude průběžně do vily zvát. Mezi influencery, kteří se na začátku dubna do vily nedaleko Berouna nastěhují, jsou: Tomáš Běhounek (@t0mi.jpg), Lada Horová (@laaduska), Adam Kajumi (@adamkajumi), Marie Rosecká (@maru_rosecka), Barbora Stříteská (@barborastriteska), Jan Svěcený (jenisek_) a Marek Valášek (@datel_marek). (TV Prima)

(více)

Videa (1)

TV spot

Recenze (244)

haluska11 odpad!

všechny recenze uživatele

reality show od dětí dětem aneb kde jsou časy bludišťáka. extrémní nasycenost trapností a ofrnění účastníci na antiskautském táboře pod dohledem kamer způsobují divákům maximalizované utrpení. audiovizuální sadomasochisti si přijdou na své, ostatním nezbývá než pokroutit hlavou a děkovat bohu za 3728. epizodu výměny manželek. ()

blackrain odpad!

všechny recenze uživatele

Pane Bože, za co. Asi už jsem na takové hlouposti příliš stará a nerozumín dnešní době. Podotýkám, že jsem ročník 1982, takže nejsem ještě žádná fosílie. Omlouvám se starším jedincům. Jaký má tahle reality show smysl? Já žádný nenacházím. Jen mě to nepřestává udivovat. To, že něco funguje v cizině a lidi jsou z toho odvaření, neznamená, že to musí fungovat i u nás. Češi jsou na jiné mentální úrovni. Sledovat bandu pitomců mi příjde úplně zbytečné. ()

Reklama

honajz2 odpad!

všechny recenze uživatele

Ono zavřít sedm pitomců, kteří se živí buď tím, že tancují na písničky nebo sází na svoji "nesmírnou krásu" do jedné vily není blbý nápad, vždyť Vyvolení byli ve své době kult. Ale tohle nefunguje po všech stránkách, vedené je to otřesně, ty díly jsou nudné (viděny dva) a nakonec v té vile vlastně ani zavření nejsou, jestli jsem to teda správně pochopil. Já vlastně po těch dvou dílech vůbec nepochopil, o co tam jakože půjde a sledovat to jen kvůli tomu nebudu ani náhodou. Tohle pro mě nebude ani guilty pleasure, tohle je prostě sračka. Ale Primu bych za to nekritizoval, sice po tom za chvíli neštěkne ani pes, ale jak vidno z počtu hodnocení, zájem to vzbudilo... odpad! ()

tyna97 odpad!

všechny recenze uživatele

Prozatím se to jeví jako pakárna, účinkující jsou nezajímaví a dost nesympatičtí (možná až na dva, kteří se mi po prvním dílu jevili jako běžní lidé, kteří nemají slávy plnou hlavu). Uvidíme, jak se to bude vyvíjet a co se bude dít dál. ,, no, špatný nápad. Mladí a povětšinou rozmazlení a zazobaní v domku MAJÍ VŠECHNO. Zlatá Farma. ()

xxmartinxx odpad!

všechny recenze uživatele

Kdyby se producenti podívali na jakoukoliv úspěšnou Reality TV, zjistili by, že obsazení je všechno. Nejde vybrat skupinu monotónních, mladých, krásných a hloupých lidí a myslet si, že to bude někoho zajímat (Too Hot To Handle je výjimka, která z mnoha jiných důvodů potvrzuje pravidlo - tam je celý koncept kolem té stejnosti obtočen plus má série jen osm epizod). To bylo tak v roce 2002. Je potřeba namixovat různé postavičky, jejichž odlišnost zrodí nějaký potenciál a jejich střety bude důvod sledovat. Zpravidla platí, že jeden TikToker na sérii je akorát - většinou to je ten nejnudnější člověk, jehož jméno si nikdo nepamatuje, ale přesto taková ta naivní čistá duše, co chce šířit dobrou náladu, takže si v komunitě najde místo. Udělat pravý opak toho, jak Reality TV funguje, a obsadit všechna místa tímhle jedním archetypem člověka, je... nešťastné. A sledovat to je vážně utrpení. Nejvíc i proto, že mizerný střih nedokáže skrýt, jak bezradně a trapně je těm samotným lidem, kteří viditelně ví, jak strašně nudné a nezajímavé je všechno, co se okolo nich děje, a low energy toho pořadu je v důsledku až absurdní. Pateticky nudné soutěže tomu nepomáhají. ////// Při čtení komentářů bych rád poznamenal něco o druhé straně mince. LIKE HOUSE je snadný terč kritiky - je to nekvalitní pořad. A nikoho není snadnější nesnášet než mladé influencery. To ale nedává nikomu právo šířit toxické urážky a závodit v jejich ponižování. Všichni ti lidi, co jsou v tom pořadu, jsou úplně normální - každý jeden z nich by byl funkčním charakterem v sérii reality TV, problém je pouze ten, že nemůžou fungovat všichni společně jako jediná náplň pořadu. Jejich nezkušenost, naivita, banalita jejich uvažování a i ta arogance nejsou smrtelné hříchy a byly by to vlastnosti, které by v rozmanitějším obsazení působily zajímavě - pouze při téhle jednostrannosti to je veletrh marnosti. Místo toho, aby se ti lidi dostali do nějakého zajímavého konfliktu a tyhle jejich vlastnosti se mohly s něčím střetnout a posunout, je to jen jejich statická exhibice žabomyší války, které nemění ničí pohled na nic - a to je vážně nesnesitelné. Předhánět se ale v jejich urážení dává najevo jen vaši vlastní nejistotu a komplexy. Kultura influencerů se dá kritizovat, jejich vliv na děti většinou není dobrý, ale může to mít nějakou úroveň a lidskost. Sám v komentáři píšu, že jsou to hloupý lidi, už to je ale možná trochu nefér bez rozvedení. Je nutný vzít v potaz, že kolektiv dvacetiletých opilých lidí nemá moc příležitostí manifestovat chytrost. Jejich hloupost je teda sama o sobě způsobena situací a médiem, ve kterém vystupují, a v kontextu toho média je třeba tuhle kritiku vnímat. Nezbavuju je odpovědnosti - zaslouží si kritiku za to, že svůj život i mimo tenhle pořad formátují tak, aby byl uzavřený v téhle krabici hlouposti. Ale existuje způsob, jak to kritizovat vkusně. Plus většina z nich z toho třeba vyroste. Jo a jestli patříte mezi lidi, který v roce 2021 používají spekulace o něčí sexuální orientaci jako urážku, jste debilové. () (méně) (více)

Galerie (42)

Zajímavosti (12)

  • Vila, ve které influenceři bydleli, se nachází v Kublově u Berouna. (SONY_)
  • Barbora Chvojková musela z pořadu odstoupit kvůli pracovní povinnosti ve zdravotnictví v souvislosti s pandemií covid-19. (SONY_)
  • Vítězem pořadu se stal Jan Svěcený (Jenis). Domů si odnesl peněžitou výhru v hodnotě 500 000 korun. (SONY_)

Reklama

Reklama