Reklama

Reklama

Pracovnice IT oddělení trpící agorafobií najde nahrávku násilného trestného činu a nahlásí ji svým nadřízeným. Uvědomuje si však, že bude muset opustit svůj byt, aby mohl být zločin vyšetřen. (HBO Max)

Videa (1)

Trailer 1

Recenze (140)

lamps 

všechny recenze uživatele

Moc nechápu ty připomínky, že je to na Soderberghovy poměry jenom jednohubka a rádoby variace na Hitchcocka. KIMI je konceptuálně suverénní žánrovka, v níž chytrý tvůrce skvěle zpřítomňuje venkovní hrozby pro hrdinku trpící agorafobií a všechny stylistické volby smysluplně podřizuje vyprávění. V krátké stopáži šlape jak hodinky a ve správný čas zužitkovává každý motiv. Film od srdce a od člověka, jenž ví, o čem a jak chce vyprávět. A to fakt není samozřejmost. 85 % ()

HanzoBureshi 

všechny recenze uživatele

Tak nám oficiálně dorazilo HBO Max a ve výběru byl hned tento filmek. Jedná se o docela zajímavý snímek, ale má to asi jednu velkou nevýhodu. I když má film 89 minut, přijde to někdy jako věčnost, 2/3 filmu bylo jen o sezení u počítače a prostě to bylo takové nezáživné. Ke konci se ale konečně začalo něco dít a došlo na docela slušnou řežbu. Dávám 60%. ()

Reklama

Remedy 

všechny recenze uživatele

Obstojná postcovidová variace na Carusovu Disturbii v online světě, z formálního hlediska v podstatě bez připomínek. Zároveň jsem se ale od druhé půle nemohl zbavit pocitu, že Steven Soderbergh buď již skutečně ztratil svůj dřívější silný autorský otisk nebo to od něj bylo v tomto případě přímo vyžadováno. David Koepp a Cliff Martinez jsou ve svých oborech taky v podstatě ikony, přesto to celé působí tak nějak sterilně bez jakéhokoliv záchvěvu invence či originality. Dobrý spotřební materiál pro stream (když to srovnáte s libovolným „Netflix originálem“ z poslední doby, tak možná více než dobrý), jen bych možná od takovéto sestavy čekal prostě víc. [60%] ()

silentname 

všechny recenze uživatele

Z posledných režijných projektov Stevena Soderbergha je pre mňa "KIMI" asi zaujímavejším, než čo som videl posledné razy. Má to dobré tempo, Zoe Kravitz je vynikajúca vo svojej role a dáva do toho skutočne všetko. Časti keď má konečne ísť von sú pre mňa topka. Pretože je vidieť ako sa do nej dostáva tá obrovská hrôza a panika, keď sa ocitne v prostredí, ktoré jej nie je vôbec príjemné. A zvládla to podľa mňa dobre. Príbeh je síce celkom priamočiary a viete ho sledovať bez toho, aby ste sa dočkali nejakých zásadnejších prekvapení. No na druhú stranu ma to bavilo sledovať a bol som zvedavý ako to dopadne. Čo mi tak trošku vo filme viac chýbalo je využitie niektorých vedľajších postáv, ktoré sú tu miestami len na zabratie priestoru, alebo preto, lebo scenár si taký typ postavy vyžadoval. Je to tým pádom zlé? Nie nevyhnutne. Len si myslím, že keby sme niektorým postavám venovali trošku viac času, mohlo sa to ešte posunúť aj do trošku zaujímavejšej sféry. Alebo keby sa viac postáv do toho celkového deja nejako zapojí, alebo niečo (čokoľvek zásadnejšie) prinesú. Ale tak tento film nefunguje. Nevadí. Musím povedať, že s výsledkom som spokojný. Splnilo svoj účel. Hodnotenie: B ()

F.W.Colqhoun 

všechny recenze uživatele

ERROR → RESOLVED Hrdinka s účesem a slabostí pro Billie Eilish zaslechne při práci pro technologického giganta Amygdale zvukový záznam násilného činu (rozostřený paranoidními zvuky Inertia Creeps od Massive Attack). Steven Soderberg na tomto základě vyrábí pro streamující generaci devadesátiminutový mash-up Blow Up, Blow Out, Rear Window, Wait Until Dark, Conversation, America Psycho a Home Alone: I'm Kevin. A je to samozřejmě skvělé, limitované jen tím, co určuje bytostnou nemožnost opakování těchto filmů v současnosti. Angela Childs ztvárněná nesympatickou a nehezkou Zöe Kravitz, která ne a ne spustit Fly Away, reprezentuje to, co se zvyklo považovat se za citlivou generaci.  Většina filmů, které KIMI zkouší zpřítomňovat a které Soderbergh zjevně miluje, ale stojí na paranoii, jež je s vyhýbavým solipsismem mileniálních androidů uvězněných v oknech zásadně nekompatibilní. Moment společenské akce, k níž se Angela přes agorafobii odhodlává, je tak zcela nevěrohodný, byť se Soderbergh pokouší pravoúhlý obrat své agorafobické hrdinky podat přirozeně. Řekněme: Přání otcem myšlenky. I have a very strong feeling. / Based on what. / Based on my very strong feeling...? ()

Galerie (16)

Zajímavosti (2)

  • Natáčelo se v amerických městech Seattle a Los Angeles. (BMW12)

Související novinky

Soderbergh jde od parťáků ke špiónům

Soderbergh jde od parťáků ke špiónům

21.01.2024

Není to tak dávno, co jsme tu psali novinky ohledně světa Dannyho parťáků. George Clooney (Gravitace) se totiž nechal slyšet, že existuje hotový scénář, který by byl přímým pokračováním posledního… (více)

Reklama

Reklama