Reklama

Reklama

Obsahy(1)

prvním filmu se hlavní hrdina Karel Král ocitl v ženském těle. V druhém díle poznáváme na počátku Irenu Kopáčovou (Anna Polívková), psycholožku, specialistku na partnerské vztahy. A nutno říct, že neprožívá zrovna dobré období. Její doporučení klientům se trochu míjejí účinkem, Irena dostává výpověď z nájemní smlouvy v domě, kde má ordinaci a vzápětí přistihne svého přítele při nevěře. Nejlepším lékem na životní trable je vyrazit s kamarádkou Marcelou (Tereza Kostková) na víno. Kroky opilé Ireny následně vedou do stanu vědmy Zoltany (Zuzana Kronerová), kde vysloví osudové přání: Chci bejt chlap! Ráno se Irena probudí a ocitne se v podobné situaci jako Karel Král. Je v těle, které nenávidí, ale poté, co opadne prvotní šok, má možnost zjistit, jací muži vlastně doopravdy jsou.
Irena/Iren (Jiří Langmajer) se musí o sebe postarat a není nikdo, kdo by jí zpočátku uvěřil, že je to pořád ona. Nakonec jí podá pomocnou ruku soused Radim (Marek Taclík), který je odjakživa do Ireny zamilovaný. Věří jí a doufá, že někde tam uvnitř toho postaršího chlapíka je jeho milovaná a on ji jen musí, jako správný princ, osvobodit. Udělat z ženy muže není snadný úkol, a tak má Radim ve výcviku pořádné obtíže. (Cinemart)

(více)

Videa (4)

Trailer

Recenze (178)

Radiq 

všechny recenze uživatele

Mělo to zábavné momenty a komediálnost šla Langmajerovi přímo na ruku. Sice to někdy dost přeháněl a pak už se jen opakovalo dokola to, že se chová jak ženská, ale na štěstí to zachraňovaly různé veselé situace. Co bylo původně vtipné, časem přeroste v docela trapné pitvoření a mám z toho i pocity trapnosti. Někdy to spíš připomíná stařecké tápání alzheimerovského typu. Polívkové ksichty fakt tatu nezapřou, ale zahrát ožralou fakt asi neumí (nebo jestli jí to rejža takhle nakázal, nevím). Nějaké překvapivé dějové eskapády se čekat nedají a toho fotbalu tam bylo na mě trochu moc, ale není potřeba to nějak komplikovat, když potřebujete oddychový film. Akorát blbé bylo, že i když je to dvojka a hrají tu stejní herci jak v jedničce, ve skutečnosti to jsou úplně jiné postavy. Ale docela pobavilo, smát se dalo. ()

SG_ever 

všechny recenze uživatele

Klasická česká (čti podprůměrná) komediální jednohubka, která sice přináší jen stokrát viděné, ale pokud u snímku vypnete mozek a budete koukat do pop-cornového kýble, je velká šance, že nebude s kina odcházet totálně znuzení. Jinak toporný příběh z odpadních vod tahá nahoru snad jen trojice Langmajer - Polívková - Taclík a kvalita kukuřice. Prosím, trojku již ne! (35 %) ()

Reklama

p.i.t.b.u.l 

všechny recenze uživatele

Pokud se Vám líbila jednička, tak dvojka Vás nezklame. Bavilo se celé kino. Kdo čeká více, než jen blbou komedii, tak ať na to raději nechodí. Když čtu některé hodnocení, že to uráží ty a ty skupiny, pohlaví atd. Tak si kladu otázku, co nás v budoucnu čeká za filmy, když si nemůžeme dělat prd..el z něčeho jen tak. ()

Hashirama 

všechny recenze uživatele

Klasické “filmové” dno českého střihu. Tereza Kostková (kterou mám jinak docela rád) a Jiří Langmajer (který charisma přece jenom má) jsou současnými živými trademarky totálního trapna a tvůrčí i mentální nemohoucnosti na poli kinematografie. Po čem muži touží 2 je líně splácaná mrdka, která vykrádá námět 21 let staré polofekální komedie s Robem Schneiderem Hot Chick (Žába k zulíbání), přitom se jí nepřibližuje ani na sto honů. Americkou verzi mám upřímně rád, protože Schneiderovo expresivní herectví a s ním spojené (tehdy ještě politicky nedebilizované) kontrasty mezi ženským a mužským světem vytvářeli dohromady ten pravý americký nenáročný oddechový humor. Přitom film dával smysl, což je zcela mimo kompetenci této české verze. Například když se Rachel McAdams přemění na Roba Schneidera, zcela logicky začne pátrat po příčině a vrací se ke strůjci přeměny (cikánce v obchoďáku). Když se Anna Polívková přemění na Langmajera, řekne jen “řekla jsem nějaký kartářce, že chci bejt chlap” a po zbytek filmu se téma neřeší. Vtipy i vizuální humor jsou zcela poplatné průměrnému českému divákovi, tzn. padesátileté paní Jarmile, která daný námět pravděpodobně ještě neviděla a bude u vytržení. Narážky na rozdíly mezi mužem a ženou vymýšlelo něčí dítě v odpolední družině, zatímco odmítalo spát, protože jejich kreativita i úroveň se pohybují někde v oblasti sedmiletých ožužlávačů zásuvek. Filmařsky se pak tvůrci omezují na to, že dají kameru na stativ a občas ji musí pronést futry, aby změnily lokaci. Film nemusí být nutně autorským uměním a může sloužit “jen” jako zábava a uvolnění. Sám mám takových rád spousty (jako již zmíněný Hot Chick nebo třeba Moderní Popelku). To je právě kouzlem celé audiovize, která dokáže obsáhnout veškeré člověčí záměry. Ale dá se to dělat nepoměrně méně kreténsky, líně, retardovaně a postiženě. Po čem muži touží 2 je jen další ukázkou toho, jak tuzemská kinematografie slouží primárně pro umělé vytváření zakázek a vykazování zdánlivých aktivit, aby mohl každý jeden líný a neschopný debil v tvůrčím týmu vyinkasovat svých pět švestek. Velebnosti, jdu blejt. 1/10 ()

bourec 

všechny recenze uživatele

Anička Polívková v prvním filmu v roli chlapa jednoznačně předčila Langmajera v roli ženský. Hlavně úvod byl dost blbej, ale po nástupu na stavbu se přeci jen našlo pár vtipnejch momentů. Pozitivum je faktický srovnání mužskejch a ženskejch zálib, koníčků, úchylek a tak podobně. Povrchně zpracovaný, ale přeci jen. V prvním filmu to fungovalo líp, a to o dost. 30%. ()

Galerie (125)

Související novinky

Zažijte Vary naostro!

Zažijte Vary naostro!

30.06.2022

Ostrý bude již samotný start. Kapela Mig 21 vystoupí posílena o šedesátičlenný orchestr Národního divadla a dvacetičlenný sbor Národního divadla pod vedením dirigenta Jaroslava Kyzlinka. Tím ale… (více)

Reklama

Reklama