Režie:
Colin TrevorrowScénář:
Gregg HurwitzKamera:
John SchwartzmanHudba:
Michael GiacchinoHrají:
Naomi Watts, Jaeden Martell, Jacob Tremblay, Sarah Silverman, Dean Norris, Lee Pace, Maddie Ziegler, Tonya Pinkins, Bobby Moynihan, Geraldine Hughes (více)VOD (4)
Obsahy(2)
Henry je předčasně vyspělý chlapec, který je poprvé zamilovaný. Jeho láska Christin je dcera policisty od sousedů, kterou otec tyranizuje. Henry se rozhodne Christin ochránit. Plán na záchranu si zaznamenává do svého zápisníku, který najde jeho matka a rozhodne se situaci řešit... (TV Nova)
Videa (1)
Recenze (69)
Začátek vypadá spíš jako nějaká rodinná komedie. Musel jsem se ubezpečit, jestli se vůbec koukám na správnej film, protože tohle fakt nevypadalo na thriller nebo drama ani omylem. Pak se tam teda odehrajou nějaký tragický události a začne to vypadat, že by snad z toho mohlo vylézt něco zajímavýho. Jenže celá ta naplánovaná cesta matky za likvidací padoucha podle návodu mrtvýho syna je akorát naprosto neuvěřitelná báchorka. ()
strasne divny film (ktoreho scenar bol napisany pred 20 rokmy), kde dieta-genius naplanuje chladnokrvnu vrazdu suseda ktory sexualne zneuziva svoju nevlastnu dceru a na vykonanie tohto cinu prinuti svoju mamu. znie to strasne divno ale taky je cely film. tazko zaraditelny a divny (to nemyslim ako pochvalu). ja som sa vacsinu casu nudil a neveriacky krutil hlavou... ()
Co ten snímek vlastně chce říct? Chce být dojemný? Chce být napínavý? Chce být drsný? Chce být lidský? Chce vás rozesmát? Já nevím, ale jako kdyby chtěl tohle všechno, což se prostě nemohlo povést. Herecky je to dobré, ale formou je to tak podivně rozhárané, že vás to popravdě dokáže klidně odradit. ()
Dost jsem se těšil, přece jenom jde o film, o jehož neschopnosti komunikovat s divákem se píšou a natáčejí celé eseje - na selhání Colina Trevorrowa (které je takřka veřejným konsenzem) je zřejmě něco fascinujícího, vzhledem k tomu, kolik prostoru mu lidé věnovali. Ale moje zjištění je veskrze pozitivní. Úplně chápu, kde vzniká disonance. Podivně a nepřesvědčivě profilované postavy, brutální dějové skoky, které by vyžadovaly přeskočení do jiného žánru, aniž by to však film jakkoliv akcentoval, struktura neodpovídající klasickému aktovému plánu ani ne tak absencí aktů, jako spíš jejich disharmonií. Jde o scénář přepisovaný dvacet let a je to poznat. Asi je dobře, že jsem celkem věděl, co a proč je filmu vytýkáno, tak jsem se na to mohl připravit. Nikdy bych nikomu nevytýkal tenhle film vysmát a odmítnout - dává to až moc velký smysl, ten film je bizarní a jen velmi těžko uchopitelný. Ale z jiného úhlu pohledu to je nejzajímavější možná podívaná. ()
Začalo sa to vtieravo, pateticky a zaliečavo, ale tak zas kto má rád feel good filmy, mal by si prísť na svoje. Ja ich síce tiež mám rád, ale tu mi „sladko-horká“ atmosféra pripadala predsa len už až príliš. Ale OK, prečo nie. Potom ale nastane šokujúci zvrat (ak ste nevideli trailer) a po ňom sa dej začne uberať dosť absurdným smerom (zbrane, sused...). 50% ()
Reklama