Reklama

Reklama

Epizody(3)

Obsahy(1)

Iveta je na vrcholu. Její sólová alba se prodávají po tisících, vyhrává ankety popularity, dostává hlavní roli po boku generačního idola ve filmu Svatba upírů, má muže, kterého všichni obdivují, plní se jí sen o duetu s Karlem Gottem. Ovšem stále postrádá to, po čem touží ze všeho nejvíc: ničím nepodmíněnou lásku, dítě a rodinu. A přichází první skandál... Anna Fialová se vrací jako Iveta Bartošová ve zlomovém období devadesátých let. (Voyo)

(více)

Videa (3)

Trailer

Recenze (36)

klukluka 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

První díl druhé série slabší, zbylé 2 hodně dobré. Horko těžko si vybavím hraný seriál o tuzemské celebritě s větší výpovědní hodnotou. Tohle dokudrama je div ne dokument. Anna Fialová je vynikající v každé poloze. Je úplně jedno, jestli zrovna blázní, zpívá a tančí, nebo okouzluje, vždycky je absolutně přesvědčivá. S celým projektem Iveta mám jedinej problém: žijící reálný aktéry toho tragickýho příběhu padlého anděla. Statisíce nás diváků se na tom popasou, pár lidí u toho ale musí regulérně trpět. Je to obhajitelný? Co na tom, že je to maximálně realistický? O to je to možná horší. ()

Olík 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Kola pop and rollu se točí dál. Devadesátky skýtají neomezené možnosti. Teta Iveta je na vrcholu, „Jelimánka“ střída „král Jelimán“ (opět přesvědčivý Brzobohatý), nejmladší z rodu Hrušínkých (Hes taky vynikající) není tím dnešním Hrušínským, Artur má ještě váhu vhodnou k jeho věku, starej Bartoš si rád dá i do druhé nohy, Ivana si nechá říkat Viana a Michal Samir se v tom po filmařské stránce plácá, stejně jako v první sérii. Především když bezstarostnou Svatbu upíru vystřídal psychedelický únos, začínal jsem mít obavy, zda se Ivetiny problémy s hlavou nepřenesly i na samotné filmaře. Každou další epizodou nabývám víc a víc dojmu, že v jiných rukou by tahle těžko uvěřitelná story zahrála víc muziky. ()

Reklama

Chudobka 

všechny recenze uživatele

První sérii jsem nesledovala, touto jednou epizodou končím. Vůbec jsem nepochopila, proč se něco takového natočilo. Zpěvačka byla výborná, osobnost asi dost složitá, ale proč ji vykreslovat jako úplnou nesvéprávnou chudinku? Zná někdo celou pravdu? Poznal ji někdo tak, aby se dalo jednoznačně sdělit seriálem, jaký byla člověk? Je mi líto, že trpěla a skončila sebevraždou. Už bych nepátrala po ničem, dopřála bych jí klid.  To by si zasloužila, ne tenhle seriál! ()

castor 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Šup šup, chytlavé melodie a prostinké texty, úspěchy na Zlatém slavíku a světák Štaidl, který prostě jen přebral štafetu, protože v Ivetině životě vždy někdo druhý rozhodoval, co bude dál. Ta zůstává pasivní, zasněná a vyplašená, rozuměj už otravná. A ač má za sebou hromadu úspěchů, a s nimi spojený ranec otrkávání se, v osobním životě pořád „jen“ vyžaduje důkazy lásky od lidí, kterým je ukradená. Vymyká se druhá epizoda, která nejprve díky Oskaru Hesovi a natáčení Svatby upírů působí živě a bezstarostně, abychom vzápětí přešli ke skandálu, který hýbal devadesátkami: únos Ivety Romanem Třískou. Byl to moment, který poprvé vystavil Ivetu posměchu národa. Tříska měl „využít“ toho, že Ivetu doma zastihl v ne zrovna dobrém psychickém rozpoložení. Připomnělo mi to okamžitě smutné období (Itálie, Macura, Rychtář, poslední roky života) a hned jsem ji vnímal smířlivěji, shovívavěji… a vzhledem k další sérii je tedy otázkou, zda chce divák sledovat Ivetiny následné pády. Hloupá linie s obdivovatelem (které stále chybí pointa) pokračuje. I když už mě asi napadá, kým bude. ()

Alan_Shearer 

všechny recenze uživatele

Ze sluzby VOYO se pomalu stava v nasich koncinach fenomen a v zivote bych necekal, ze v koprodukci Novy muze vzniknout neco lepsiho nez debilni sracka. Iveta me docela bavila, dramaturgicky, vizualne a castingove solidne zvladnute miniserie. Anna Fialova v roli Ivety je skvela, aktualne mozna moje nejoblibenejsi ceska herecka. Tiffany Richbitch jako Lada Staidl taky super. Jsem rad, ze prostor dostal i Mira Hanus, ten nikdy nezklame, a dokonce i Karel Svoboda v podani Sasi Rasilova alespon ten jeden usmev vykouzlil. Druha serie uz tak negradovala, logicky neprinasela vzestupy a nadeje, ale spis prubezne hloubila Ivetin nestastny osud, na kterem nic ani nezmenilo vymodlene narozeni potomka. Zpetne je mi Ivety lito, a jak rikal v prvni serii jeji otec “oni ji v ty Praze sezerou”, tak tomu tak nakonec bylo. Sepesi zklamani s tragickym osudem, majetnicky Staidl dalsi zklamani, do toho neustala naivita, nestabilita a nekonecne parazitujici bulvar. Fakt tezkej lajf. ()

Galerie (268)

Zajímavosti (9)

  • Ve 2. sérii se vracíme do doby, kdy Iveta Bartošová (Anna Fialová) vystupovala v muzikálu „Dracula“. Herečka Anna Fialová se díky tomu vrátila do svého dětství, jelikož její matka Alexandra Malinská v muzikálu tančila a brávala ji s sebou. Setkala se zde i s hercem Oskarem Hesem, který hraje v seriálu Rudolfa Hrušínského nejml. a pojí je od dětství dlouholeté přátelství. Jeho otec Richard Hes pracoval na muzikálu jako choreograf. Když se natáčely scény z jmenovaného muzikálu, přišla se její máma s mámou Oskara Hese, která je též tanečnice, podívat na natáčení. „Měly nějaké poznámky, jako třeba nožka víc sem, ale to byly takové interní věci mezi námi,“ zavtipkovala Anna. (Michi88)
  • V tomto seriálu si Iveta Bartošová (Anna Fialová) s Karlem Gottem (Ondřej Ruml) v Lucerně zazpívala až v 90. letech. To však není úplně pravda. Karel Gott dostal Ivetu jako „dárek“ již v letech osmdesátých. Kromě duetu „Smím dál“ měla dvojice na svém repertoáru i duet „Nesmí se stát“. Na konci devadesátých let společně spolupracovali i na muzikálu na ledě „Mrazík“, kde nazpívali Nastěnku a Ivánka. Součastí tohoto projektu byl další společný duet „Mé přání“. Naposledy si společně dvojice veřejně zazpívala na Gottově narozeninovém koncertu k 70. narozeninám píseň „Láska bláznivá“. (lucij68ee14)

Reklama

Reklama