Reklama

Reklama

Epizody(3)

Obsahy(1)

Iveta je na vrcholu. Její sólová alba se prodávají po tisících, vyhrává ankety popularity, dostává hlavní roli po boku generačního idola ve filmu Svatba upírů, má muže, kterého všichni obdivují, plní se jí sen o duetu s Karlem Gottem. Ovšem stále postrádá to, po čem touží ze všeho nejvíc: ničím nepodmíněnou lásku, dítě a rodinu. A přichází první skandál... Anna Fialová se vrací jako Iveta Bartošová ve zlomovém období devadesátých let. (Voyo)

(více)

Videa (3)

Trailer

Recenze (36)

castor 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Šup šup, chytlavé melodie a prostinké texty, úspěchy na Zlatém slavíku a světák Štaidl, který prostě jen přebral štafetu, protože v Ivetině životě vždy někdo druhý rozhodoval, co bude dál. Ta zůstává pasivní, zasněná a vyplašená, rozuměj už otravná. A ač má za sebou hromadu úspěchů, a s nimi spojený ranec otrkávání se, v osobním životě pořád „jen“ vyžaduje důkazy lásky od lidí, kterým je ukradená. Vymyká se druhá epizoda, která nejprve díky Oskaru Hesovi a natáčení Svatby upírů působí živě a bezstarostně, abychom vzápětí přešli ke skandálu, který hýbal devadesátkami: únos Ivety Romanem Třískou. Byl to moment, který poprvé vystavil Ivetu posměchu národa. Tříska měl „využít“ toho, že Ivetu doma zastihl v ne zrovna dobrém psychickém rozpoložení. Připomnělo mi to okamžitě smutné období (Itálie, Macura, Rychtář, poslední roky života) a hned jsem ji vnímal smířlivěji, shovívavěji… a vzhledem k další sérii je tedy otázkou, zda chce divák sledovat Ivetiny následné pády. Hloupá linie s obdivovatelem (které stále chybí pointa) pokračuje. I když už mě asi napadá, kým bude. ()

Chudobka 

všechny recenze uživatele

První sérii jsem nesledovala, touto jednou epizodou končím. Vůbec jsem nepochopila, proč se něco takového natočilo. Zpěvačka byla výborná, osobnost asi dost složitá, ale proč ji vykreslovat jako úplnou nesvéprávnou chudinku? Zná někdo celou pravdu? Poznal ji někdo tak, aby se dalo jednoznačně sdělit seriálem, jaký byla člověk? Je mi líto, že trpěla a skončila sebevraždou. Už bych nepátrala po ničem, dopřála bych jí klid.  To by si zasloužila, ne tenhle seriál! ()

Reklama

Olík 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Kola pop and rollu se točí dál. Devadesátky skýtají neomezené možnosti. Teta Iveta je na vrcholu, „Jelimánka“ střída „král Jelimán“ (opět přesvědčivý Brzobohatý), nejmladší z rodu Hrušínkých (Hes taky vynikající) není tím dnešním Hrušínským, Artur má ještě váhu vhodnou k jeho věku, starej Bartoš si rád dá i do druhé nohy, Ivana si nechá říkat Viana a Michal Samir se v tom po filmařské stránce plácá, stejně jako v první sérii. Především když bezstarostnou Svatbu upíru vystřídal psychedelický únos, začínal jsem mít obavy, zda se Ivetiny problémy s hlavou nepřenesly i na samotné filmaře. Každou další epizodou nabývám víc a víc dojmu, že v jiných rukou by tahle těžko uvěřitelná story zahrála víc muziky. ()

William_ 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Poslední díl jednoznačně vylepšil jméno této minisérie. První 2 díly se utopily v nudném tempu, ale pěkně se na to dívalo. Vizuál je to, co mě stále drží při sledování této minisérie. Prosil bych více dílů jako je ten 3. Potenciál pro 3. sérii to stále má, jen je nutné ho chytnout za správné pačesy. ()

otík 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Kromě posledního dílu, který je fakt dobrý, je druhá série ještě větší sračka než první série. První dva díly ukazují pouze Ivetinu labilitu a psychickou neodolnost vůči tomuto světu, obecně se v této série málo zpívá, řeší se osobní linky, které ale nejsou nijak zajímavé. Osobně pro mně zklamání. Naštěstí aspoň poslední díl to docela zachránil. ()

Galerie (268)

Zajímavosti (9)

  • Oskar Hes, který v této sérii představuje Rudolfa Hrušínského nejml., se s hercem v rámci příprav na roli skutečně setkal. Společně s ním byli na schůzce přítomni i představitelka Ivety Anna Fialová a režisér seriálu Michal Samir. Sám Hrušínský na schůzce podotkl, že způsob chování Oskara je podobný jako jeho. Reagoval tak poté, co při setkání musel Hes kvůli špatně zaparkovanému autu odběhnout pryč. (lucij68ee14)
  • Keď príde za Ivetou po tlačovke k vydaniu albumu "Natur" novinárka Gábina a Bartošová sa jej začne zdôverovať, novinárke zazvoní v kabelke mobilný telefón, vypne ho ospravedlní sa a počúva ju ďalej. Lenže album "Natur" vyšiel v roku 1991, mobily vôbec neboli u nás rozšírené, navyše - prvý hovor cez mobilné telefóny sa uskutočnil v septembri 1991 medzi českou predsedkyňou národnej rady Burešovou a jej slovenským kolegom Mikloškom. A ak by ho už aj náhodou novinárka mala, len ťažko by sa jej zmestil do kabelky. (Stillborn83)

Reklama

Reklama