Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Je krátce po sametové revoluci a Iveta míří na vrchol. Opakovaně vítězí v anketě Zlatý Slavík, prodává alba po tisících a má vztah s mužem, kterého všichni obdivují. Ladislav s ní však nežije, Iveta tak často zůstává sama. A když se dozví, že její osudová láska Petr Sépeši během jejich vztahu počal dítě s jinou, je toho na ni příliš... (Voyo)

(více)

Recenze (27)

fabecc1222 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Pořád se pohybujeme v době, kdy jsem měl do své existence ještě daleko, takže pochopitelně nemám živé vzpomínky na tuhle dobu a na tuhle Ivetu. Každopádně vidíme přesun v čase oproti závěru první řady. Některé postavy a charaktery vyšuměli a do popředí se tak dere Karel Svoboda či Karel Gott ("Láďo, tebe jsem tu vážně nečekal."). Stále pokračuje prazvláštní linka s vojákem, u které prostě musí dojít k nějakému opodstatnění, proč v celém ději je, jinak nevim...Celkově se mi ale líbí ten kontext nové doby, nástup bulvárních médií, konec ochrany systému, stalkeři, manažeři. Možná zatím zbytečně moc flashbacků do první řady a na Sepešiho, asi z něj chtěj mít tvůrci tu pravou osudovou lásku. ()

castor 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Šup šup, chytlavé melodie a prostinké texty, úspěchy na Zlatém slavíku. A to přitom do všeho zasáhla Sepešiho smrt na železničním přejezdu a Ivetino odmlčení. Máme tu nicméně druhou sérii, ve které bude za nitky tahat světák Štaidl, který prostě jen přebral štafetu, protože v Ivetině životě vždy někdo druhý rozhodoval, co bude dál. Ta zůstává pasivní, zasněná a vyplašená, rozuměj už otravná. A ač má za sebou hromadu úspěchů, a s nimi spojený ranec otrkávání se, v osobním životě pořád „jen“ vyžaduje důkazy lásky od lidí, kterým je ukradená. Už to tím pádem vyloženě ztrácí na autentičnosti, úvod scény z nemocničního lůžka je za mě v jejím podání úplně mimo. To samé platí o tiskové konferenci a netaktních dotazech na soukromý život. Rašilov coby Karel Svoboda moc fajn, Brzobohatý mi tradičně nesedí. Divná a beztvará epizoda. PS: Bacha, vrací se voják, který minule snil nad Ivetinou fotkou, a jehož linii chyběla pointa. Teď má dítě a Ivetinu desku, ovšem pointa (prozatím) chybí dál. ()

Reklama

William_ 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Mělo to potenciál představit nám spoustu témat a událostí, které se v mezi čase staly, ale bohužel jsme se nedočkali ani té revoluce nebo zmínce o ní. Je to podobně otřesně nudný a zdlouhavý začátek jako u 1. série. Vše se táhne, dialogy nedávají smysl a jen hra se světlem a barvičkama se může zdát jako přidaná hodnota první epizody 2. série. Avšak zbylé 2 epizody naštěstí dojem ze 2. série vylepšují. ()

honajz 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Tvůrcům asi došlo, že už jen pohádkou to neuhrají, a tak nasadili skoro surrealistický vzhled scén, podivné barvy skoro jako z hororu. Jen vedení scénáře nechali stejné, tedy povrchně bleskové (rozuměj jako z deníku Blesk), nepřinášejí nic nového ani objevného. Dokonce zde mají chybu, kdy novinářce v kabelce zazvíní telefon - v roce 1993! ()

mira007 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

.. stále ve stejném módu značky nuda, nicméně pokud se tvůrcům podaří přehodit výhybku žánru do naznačeného horor psycho trhilleru jak naznačuje závěr, tak začnu sázet hvězdy. Ale na to nemají tvůrci dost kuráže ... PS: Pochvala za jedinou zajímavou postavu v podání Jana Jackuliaka. ()

Galerie (39)

Zajímavosti (2)

  • V tomto seriálu si Iveta Bartošová (Anna Fialová) s Karlem Gottem (Ondřej Ruml) v Lucerně zazpívala až v 90. letech. To však není úplně pravda. Karel Gott dostal Ivetu jako „dárek“ již v letech osmdesátých. Kromě duetu „Smím dál“ měla dvojice na svém repertoáru i duet „Nesmí se stát“. Na konci devadesátých let společně spolupracovali i na muzikálu na ledě „Mrazík“, kde nazpívali Nastěnku a Ivánka. Součastí tohoto projektu byl další společný duet „Mé přání“. Naposledy si společně dvojice veřejně zazpívala na Gottově narozeninovém koncertu k 70. narozeninám píseň „Láska bláznivá“. (lucij68ee14)
  • Keď príde za Ivetou po tlačovke k vydaniu albumu "Natur" novinárka Gábina a Bartošová sa jej začne zdôverovať, novinárke zazvoní v kabelke mobilný telefón, vypne ho ospravedlní sa a počúva ju ďalej. Lenže album "Natur" vyšiel v roku 1991, mobily vôbec neboli u nás rozšírené, navyše - prvý hovor cez mobilné telefóny sa uskutočnil v septembri 1991 medzi českou predsedkyňou národnej rady Burešovou a jej slovenským kolegom Mikloškom. A ak by ho už aj náhodou novinárka mala, len ťažko by sa jej zmestil do kabelky. (Stillborn83)

Reklama

Reklama