Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Je krátce po sametové revoluci a Iveta míří na vrchol. Opakovaně vítězí v anketě Zlatý Slavík, prodává alba po tisících a má vztah s mužem, kterého všichni obdivují. Ladislav s ní však nežije, Iveta tak často zůstává sama. A když se dozví, že její osudová láska Petr Sépeši během jejich vztahu počal dítě s jinou, je toho na ni příliš... (Voyo)

(více)

Recenze (27)

William_ 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Mělo to potenciál představit nám spoustu témat a událostí, které se v mezi čase staly, ale bohužel jsme se nedočkali ani té revoluce nebo zmínce o ní. Je to podobně otřesně nudný a zdlouhavý začátek jako u 1. série. Vše se táhne, dialogy nedávají smysl a jen hra se světlem a barvičkama se může zdát jako přidaná hodnota první epizody 2. série. Avšak zbylé 2 epizody naštěstí dojem ze 2. série vylepšují. ()

Anet21 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

⚪Dvojsečné, rovnako ako prvá séria. Vizuálne/formálne pútavé, nad úrovňou bežnej tv produkcie, dejovo/obsahovo všelijaké.⚪Jednak sa scenár stále nerozhodol, či chce teda Ivetu postaviť do pozície naivky, ktorá potrebovala ostré vedenie, inak by bola neustále zrútená, alebo silnej ambicióznej ženy, ktorá vedela, čo chce a šla si za tým, čo veľmi nejde dokopy, jednak nie je absolútne známe, nakoľko sa scény aj tohto dielu zakladajú na reálnych udalostiach, resp. koľko z nich už je autorská licencia.⚪Pretože, rôzne intímne rozhovory Ivety a Štaidla či scény, v ktorých on pôsobí ako odroda Krstného otca, ktorého sa ona skôr bojí a všetci sa pred ním boja nadýchnuť skôr robia škodu ako úžitok. Totižto, Iveta sa vraj podľa tvorcov nemala v seriáli démonizovať a zobrazovať skrz optiku bulváru, na druhej strane sa presne to robí so Štaidlom, ktorý tu naozaj pôsobí ako arogantný, vypočítavý človek, ktorý si Ivetu skôr vydržiaval a manipuloval, a ktorým predsa mohol byť, no prečo to zobraziť takto.⚪Syn Artur vraj seriál odobril s tým, že bude na jeho mamu ,,dobrý," potom si ale nechá viac-menej pošlapať a bulvarizovať otca....??⚪K Ivete samotnej, tá debulvarizácia sa darí tak pol na pol - ako bolo spomenuté - že ju seriál zobrazuje ako naivnú, pred všetkým vystrašenú osobu (aj keď už je v showbiznise nejaký rok zabehaná), ktorá hltá prášky na hlavu a má halucinácie - či je to dôstojné zobrazenie je otázne, či je to realistické zobrazenie tiež nevedno.⚪Inak, je veľmi divnými autorským rozhodnutím, v trojdielnej sérii (kam sa očakávane len tak-tak všetko časovo vojde) iba tak venovať priestor triviálnej prerábke akejsi hudobnej scénky, ktorá zaberie skoro cez 10 minút 40 minútovej epizódy. Rovnako, ako v prvej sérii nie je jasné, prečo piesne nemohli zaznievať ako v biografiách v pôvodnom znení, tu duet Gott - Bartošová pôsobí (napriek všetky snahy herca stvárňujúceho Gotta) ako ,,také slabšie karaoke."⚪ ()

Reklama

Gig 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Tak pokud přistoupíte na hru, kterou s námi tvůrci hrají, pokud jste přijali ony role v minulé sérii, umíte-li oprostit od skutečných postav, tak tento první díl druhé série užijete. Druhou kopii Bartošové, natož Gotta nebo Svobody nejde najít. A to je vždy kontroverzní - nejen tady, ale i jiné osoby, které máte v paměti. Naopak Fialovou musím pochválit. Taktéž Brzobohatý jako Štajdl je výborný. Zajímavá je role Jána Jackuliaka a na něho jsem zvědav i v dalších dílech. Jen co bych zkrátil, to je první píseň s dvojnicí. Byla zbytečně dlouhá - studiová. Nebo měli udělat víc střihů a jiných záběrů. ()

honajz 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Tvůrcům asi došlo, že už jen pohádkou to neuhrají, a tak nasadili skoro surrealistický vzhled scén, podivné barvy skoro jako z hororu. Jen vedení scénáře nechali stejné, tedy povrchně bleskové (rozuměj jako z deníku Blesk), nepřinášejí nic nového ani objevného. Dokonce zde mají chybu, kdy novinářce v kabelce zazvíní telefon - v roce 1993! ()

JosefTomas 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Houpačka mezi Samirem a divákem, kterou režisér houpe neuváženě a tempo si určuje sám. Iveta dokáže mnohdy překvapit, některé postavy si dialogově a herectvím sednou (Brzobohatý jako Štaidl), některé jsou naopak ale úplně mimo (vizuálně nepodobný Ondřej Ruml, s polohou hlasu bas-barytona, se tu objevuje jako tenor Gott) a hlavně je tu spousta věcí zas úplně zbytečně (za necelou hodinu se stane dost a nic vlastně pořádně). Samir si však je evidentně vědom toho co dělá a já jeho vizi a způsob prezentování respektuju. Jestli jej ale shledávám v tomto případě za ideální, je věc druhá. ()

Galerie (39)

Zajímavosti (2)

  • Keď príde za Ivetou po tlačovke k vydaniu albumu "Natur" novinárka Gábina a Bartošová sa jej začne zdôverovať, novinárke zazvoní v kabelke mobilný telefón, vypne ho ospravedlní sa a počúva ju ďalej. Lenže album "Natur" vyšiel v roku 1991, mobily vôbec neboli u nás rozšírené, navyše - prvý hovor cez mobilné telefóny sa uskutočnil v septembri 1991 medzi českou predsedkyňou národnej rady Burešovou a jej slovenským kolegom Mikloškom. A ak by ho už aj náhodou novinárka mala, len ťažko by sa jej zmestil do kabelky. (Stillborn83)
  • V tomto seriálu si Iveta Bartošová (Anna Fialová) s Karlem Gottem (Ondřej Ruml) v Lucerně zazpívala až v 90. letech. To však není úplně pravda. Karel Gott dostal Ivetu jako „dárek“ již v letech osmdesátých. Kromě duetu „Smím dál“ měla dvojice na svém repertoáru i duet „Nesmí se stát“. Na konci devadesátých let společně spolupracovali i na muzikálu na ledě „Mrazík“, kde nazpívali Nastěnku a Ivánka. Součastí tohoto projektu byl další společný duet „Mé přání“. Naposledy si společně dvojice veřejně zazpívala na Gottově narozeninovém koncertu k 70. narozeninám píseň „Láska bláznivá“. (lucij68ee14)

Reklama

Reklama