Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Stará legenda o Johannovi Faustovi ožívá ve chvíli, kdy je propuštěn z temnot a po několika stoletích strávených v pekelném vyhnanství rozpoutá noc hrůzy, na kterou Praha dlouho nezapomene. Obětí a mrtvol přibývá. Johann si za pomocí upírů, zombíků a mutantů pokouší podmanit celé město. Zastavit se ho pokusí až jeho bývalá milá Markéta, která ho před staletími do temnot zahnala. Do příběhu zasáhne nečekaně i další člen rodiny Faustů, o kterém si všichni mysleli, že je dávno mrtvý… (Bontonfilm)

(více)

Videa (3)

Trailer 3

Recenze (53)

fuxoft 

všechny recenze uživatele

Teoreticky by se dalo nějak vyrovnat s tím, že je to super ultra laciné. Horší problém je, že scenárista a režisér nemá scenáristický ani režisérský talent, takže se 90 minut diváte na scény, které nedávají žádný smysl a nevzbuzují ve vás jiné pocity, než "Ježiš, to je super ultra laciné a nudné". Sami tvůrci nabízeli srovnání s českým "Choking Hazardem", ale ten je proti "Krvavému Johannovi" oscarové veledílo. ()

Johnny.ARN 

všechny recenze uživatele

Neviem sa k tomu nikde dopátrať, ale verím a dúfam, že toto je amatérske dielo nejakých študákov, ktoré sa neberie vážne. Však, prosím povedzte, že je to tak! Lebo ak nie a tá lacinnosť nie je hraná, tak sme niekde urobili chybu. Boli tam ale moje obľúbené pornoherečky a aj cecky, takže obligato 1 z 5 ()

Reklama

Sabrewulf odpad!

všechny recenze uživatele

Neumětelský trapas, který nedává vůbec žádný smysl. Kdyby se chtěl náhodou někdo vymlouvat na rozpočet, tak musím zdůraznit, že na ta negativa nemá rozpočet lautr žádný vliv. Tím nejotravnějším byl pro mě střih, dějová posloupnost a návaznost scén. Tvl to je příšerně naplácané páté přes deváté, aniž by to bylo nějak opodstatněno. Jeden polopatický příklad: Mefisto (Dolanský) jede s taxíkem. Do toho prostřihy na holku, co se líčí a chystá ven. Taxík si to valí ulicemi, střih, holka venku naskakuje na skejt. Taxík jede. Skejt jede. Jo, takto se ve filmovém jazyku schyluje ke srážce obou protagonistů, či nějaké jiné konfrontaci. Aha, tak ne, máme totiž střih na babču, co kupuje rybí hlavy pro kočku. Taxík jede. Babča jde domů. Taxík jede - aha, takže konfrontace bude spíš taxík s babčou. Babča doma krmí kočku. Taxík stále jede. A najednou tu máme učitelku na vycházce se třídou, co si telefonuje s přítelem. Uff! Pokud to byl pokus představit nám předem všechny aktéry, tak se to hrubě nepovedlo. Aby to nebylo málo, tak z ničeho nic se Dolanský prochází v parku, aniž by se ti fušeři obtěžovali s navazujícím záběrem, jak třeba s taxíkem zastaví na kraji parku. Proč jsme, proboha, čuměli na milion otravných prostřihů na jedoucí taxík, když stačilo hodit jeden záběr, jak Dolanský nastupuje do taxíku, odjíždí, druhý záběr jak zastavuje u parku a výpovědní hodnota by vyšla na stejno? A takováto zhovadilá snůžka zbytečných a zmateně napojených záběrů se táhne celým filmem. Mimochodem, daná scéna v parku naprosto nevyužitá, nevypointovaná, zbytečná. Scénu, kdy Faust vychází z kouřícího domu ven na ulici, jsem si musel pouštět tak 5x, abych pobral to zmatené zpřeházení záběrů, které je úplně mimo mísu. Dějová linka s učitelkou, Zachem a Rychlým nemá vůbec žádnou logiku, smysl, motivaci, nic. Gore není skoro žádné, ti blbouni nejsou schopní udělat pořádně ani obličej zamazaný krví (ten jalový styl ala krvavý mazanec na čele a kolem něj čisto, krvavý mazanec na tváři a kolem tváře i očí čisto, mi připomenul první Zombie walk Prague, kde bylo plno takovýchto rychlokvašek). A propo, proč mají naprosto všichni (!!) přisluhovači zalíčený obličej od krve, když většina z nich byla zabita kousnutím do krku? Kde k tomu přišli třeba konkrétně na čele? Jo, už vím kde. U maskérů s dětinským myšlením. Herci jsou kapitola sama o sobě - tady se přehrává i pojídání nohy! Faust v podání Holého svou pomalou a klidnou mluvou (byť chápu, jak to tvůrci mysleli) působil jak nějaký retard. Obrovským WTF je způsob, jakým tvůrci pojmuli téma pekelný Pán a jeho sluhové. Rozuměj, Faust přemění dvě šlapky na nějaké zombie-upírky, které vyvraždí lidi na diskotéce. Pak ty upírky sedí u baru, Faust je obsluhuje a ony s ním (ještě s hubou od krve) komunikují "Co jsi zač? Kolik ti je?" a Faust jim kamarádsky vypráví o své minulosti - to vše podané jak nějaké NEDĚLNÍ POSEZENÍ U KAFÍČKA. Do prdele, to ti tvůrci neviděli, jak blboučké to je? Tak sakra, pokud jsem jakýmkoliv ďábelským "kouzlem" přeměněný na přisluhovače, tak se svým Pánem automaticky souzním, prostě vnitřně vím, co dělám, proč to dělám a pro koho to dělám, ne? K tomu se ještě tyhle zombie-upírky vyptávají Fausta na ostatní "zombie" přisluhovače ("Co to dělají?"). To nesouzní ani mezi sebou? To jsou všechno nějací zaměstnanci, co poprvé nastoupili do práce? /// Třešničkou na dortu je neuvěřitelně drzé vykrádání Game of Thrones, za které by tvůrci zasloužili pořádně profackovat. Jediná věc, která by mohla být pochválena, je docela slušně udělaný démon v úvodu, jenže i ten je komplet vykradený z filmu Konec světa s Arniem. Na závěr mě napadá podstatná otázka - Proč to celé vůbec vzniklo, když tvůrci předem neměli v rukou ani jeden trumf v podobě třeba kvalitního scénáře, skvělých maskérů, zásoby černohumorných vtipů, čehokoliv? Prostě děcka bez talentu chtěla, tak něco splácáme? Určitě nikdy nevezmu názor, že máme být rádi aspoň za nějaký pokus o žánrovku v našem českém rybníčku, protože tohle dělá maximálně tak medvědí službu, místo nějakého nakopnutí to tenhle žánr u nás naopak spolehlivě pohřbí.  P.S: Nejlepší nechtěně vtipný moment tohoto hovna je, když Faust (TEN Faust!) s jeho "zombíky" prochází noční Prahou a přes silnici přecházejí pěkně poslušně přes přechod pro chodce (Ryan Gosling laugh gif). () (méně) (více)

oveckaoa odpad!

všechny recenze uživatele

Abych si to shrnul po Praze chodí chlápek co je Mefisto a předtím vlezl do taxikáře ten narazí na skupinu studentů a jejich učitelku co jdou na výlet do Faustova domu (co ani Faustův dům není jak jim řekne ta učitelka) donutí jednu studentku šáhnout na zeď ona se pořeže a všechno tam vybuchne (později řeknou, že vybuchl plyn)  a kromě ní to všechny zabije. Vyleze z tama nějak Faust (díky té krvi) olízne tu mrtvou učitelku a ona ožije a hledá tu co přežila. Tu učitelku si vezme domů její přítel co mu není divné, že se chová jinak a je jiná a ona pak zabije sousedčiny mimino a manžela a ho bodne do nohy on si pak zavolá kámoše a jde ty mrtvoly spálit  . Faust narazí na dvě šlapky jde s něma do bordelu nakazí je tak, že jsou z nich upírky (jak to udělal nevíme) ty nakazí skoro všechny  v tom bordelu (až na dje) oni pak ožijou a  chodí po Praze a vysávají další lidi. Po Faustovi jde nějaká babka co zde vysaje nějakou zlodějku a omládne ta hledá i tu studentku co je její dcera ta vysaje nějak  náhodnou babku , ale omládnout nedokáže. Tak, že Faust si chodí po Praze a hledá tu studentku a občas někoho jen tak zabijou tu dříve  najde ta matka povypráví jí to, že je její a jeho  dcera  a jde taky za ním. Na konci se střetne Faust s tou babkou ta mu zabije pár kumpánů pak se objeví ta dcera zabije taky pár kumpánů Faust zabije tu babku a ta dcera Fausta zabije ho . Pak se objeví Mefisto najde toho chlápka s tou co zavraždila to mimino a vezme je do taxíka co s něma chtěl dělat nevíme.  Amatérský trash po všech stránkách  kásting se asi dělal mezi šlapkama a prostituty a tak to taky vypadá. 5 procent za to zabité mimino a scénu v tom bordelu ()

Adramelech odpad!

všechny recenze uživatele

O faustovské téma se zajímám už léta a tento film je nejstupidnějším zpracováním dané látky, s jakým jsem se kdy setkal. Loutkohry o Faustovi a ďáblu, jež se kdysi hrávaly na jarmarcích, byly oproti tomuto opusu uměleckými majstrštyky. Ve výkladu učitelky v jedné z počátečních scén filmu se říká, že první Faustův životopis sepsal Goethe. To je nesmysl. První verzi Faustova životopisu vydal roku 1587 frankfurtský tiskař Spiess. V anotaci filmu se uvádí, že Faustova milá Markéta Fausta před staletími zahnala do temnot. Postavu Markéty zapracoval do faustovské legendy až Goethe, ale ani tam Markéta Fausta nikam nezahnala. Naopak Faust ji chtěl osvobodit z vězení, kde čekala na popravu, k níž byla odsouzena za vraždu novorozence. Faust by jí za přispění sil, s nimiž byl ve smluvním vztahu, snadno mohl umožnit útěk, ale ona, důra jedna křesťanská, to odmítla a raději se nechala popravit. Jediný mně známý případ, kdy se Markéta pokusila Fausta někam zahnat, a sice do manželského chomoutu, se nachází ve zpracování faustovské legendy od Nikolause Lenaua. Tam Markéta nemluvně neutratí, nýbrž s miminem v ruce vyhledá Fausta a požaduje, aby splnil povinnosti, jež vůči ní má. Faust jí nabídne peníze, ale ona je odmítne a chce, aby se s ní Faust oženil a staral se o rodinu. Faust byl neohrožený člověk. Nebál se boha ani ďábla, s vrchností uměl vycházet a s různými pitomci z lidu, kteří ho štvali, dokázal pěkně zatočit. V tomto případě však, jat upřímnou hrůzou, vyskočil na koně a ujížděl pryč, přičemž jej Markéta pronásledovala, co jí síly stačily, a přitom mu spílala. Mimochodem, Faustova osoba je uspokojivě historicky doložená (např. v Zimmernské kronice, v dopisech z jeho doby aj.). Prahu Faust nikdy nenavštívil a v tzv. Faustově domě v Praze nikdy nebydlel; to si vymyslel až Alois Jirásek. – Po shlédnutí tohoto mizerného a nekonzistentního filmu doporučuji podívat se pro kontrast na Švankmajerův film Lekce faust. ()

Galerie (40)

Zajímavosti (7)

Související novinky

Comic-Con Prague už o víkendu!

Comic-Con Prague už o víkendu!

11.04.2023

Už od pátku do neděle hostí pražské O2 universum svátek nadšenců do filmů, seriálů, komiksů nebo her s primárně sci-fi, fantasy či hororovou tematikou. Comic-Con Prague, vyhlášený český festival… (více)

Reklama

Reklama