Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Kdesi uprostřed pustiny je ukryta Cela - skleněná komora, v níž sadistický vrah Carl Stargher pomalu a důmyslně topí své dívčí oběti. Krátce po dalším únosu je vrah zadržen agenty FBI, při zatýkání je těžce zraněn a upadne do kómatu. Zatímco se agenti marně snaží najít místo, kde postavil své šílené mučící zařízení, v Cele jeho poslední oběť zoufale pozoruje, jak voda pomalu stoupá. Na záchranu zbývá 40 hodin a poslední šancí jsou schopnosti doktorky Catherine Deane, která dokáže vstupovat do mysli duševně nemocných lidí. Catherine se pokouší projít krvavým bludištěm mozku šíleného vraha a najít stopy, které umožní Celu najít dříve, než bude pozdě. Tuší však, že na tak děsivou a nebezpečnou cestu se ještě nikdy nevydala... (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (392)

Ant 

všechny recenze uživatele

Oproti pohádkovějšímu The Fall je to brutálnější, ale taky nedopečenější. Zápletka je ohraná, ale vcelku zajímává(kde asi čerpali tvůrci Dextera). Tarsem si opět pohlídal vizuální stránku, ale už ne tak scénář a psychologické rozvinutí postav, které tak pusobí plytce. Celé to tak nakonec uvízlo spíše v průměrné šedi. ()

Arsenal83 

všechny recenze uživatele

Dosť uchylárna s podivným vizuálom a jedným plusom, že máme dôkaz, ako sa Jennifer ani po 20 rokoch takmer nemenila a herecky to bolo vždy poslabšie. Dobrá otázka však je, či ten režisér sám nie je trochu úchyl také veci točiť. Ale čim viac úchyl, tým viac pseudoumelec, ktorému podobné individuá tlieskajú, čiže sa nečudujme, kto kde po svete zarobí na takých filmoch peniaze. Stačí ovce, čo sa radi pozerajú na akože art, ale vo vnútri sú skrytými perverzákmi a sadistami, takže onanujú nie nad Lopezovou, ale nad tým vrahom. Kriminálna vložka sa ale celkom dala, pripomína trochu Sedem, ale naozaj len trochu. ()

Reklama

heyda 

všechny recenze uživatele

Panečku, tak tohle jsem nečekal ani ve snu. To byly neskutečné audio-vizuální orgie. A Jennifer Lopez? Skvělá, v některých filmech je strašně prkenná, ale tady super. Jedině dabing je katastrofální, takže rozhodně nedoporučuju v ČJ, ale v AJ. Sice to místy obsahově skřípe, ale jinak neskutečný filmový zážitek! Hvězdičku přihazuju na truc, abych to tady malinko zvedl :-) 75% ()

Lima 

všechny recenze uživatele

Mám rád bizarní podivnosti. Mám rád filmy, které se vymykají běžné produkci, což CELA nepochybně je. Mám rád vizuálně propracované filmy. Tarsem Singh neskrblil režijními nápady a kameraman si dal taky záležet. A když se k tomu připočte GENIÁLNÍ, taky hodně ulítlý a těžce nedoceněný soundtrack Howarda Shorea, pak je mé hodnocení zcela snadné. A Lopez hrát UMÍ!!! ()

honajz 

všechny recenze uživatele

Jennifer Lopez představuje v této podivné kombinaci sci-fi a thrilleru jakousi vnitřní vyšetřovatelku lidské mysli. Projekt propojení mysli psychologa a klinicky nekomunikujícího pacienta zní zajímavě, ale ani po roce a půl nejsou výsledky nijak valné. Přesto se policie posléze rozhodne tuto metodu využít, aby vnikla do mysli masového vraha a zkusila zjistit, kde skrývá poslední unesenou dívku, již by bylo takto možné zachránit. Zápletka je hodně kostrbatá a drží pohromadě jen silou kamery a barviček. Protože v cizí mysli se může výtvarník vyřádit a naházet sem písečné duny, velbloudy, víly, fantaskní oděvy, nebo na druhé straně pochmurné chodby, perverze, různá lidská akvária a podobně. Jenže to je tak jediné, čím je snímek skutečně zajímavý. Ostatně, režisér Tarsem Singh ve filmu Pád použil podobné postupy. Problém je, že jde sice o mírně inovativní řešení, jenže po Nočních můrách z Elm Street poněkud omšelé. Aby vše fungovalo, je nutné propojit obě roviny příběhu - tu reálnou, i tu snovou - alespoň uvěřitelnými a logickými pojítky. Když však vedle sebe běží paralelně, nedává to kloudný smysl - stejně jako posléze u filmu Pád. ()

Galerie (84)

Zajímavosti (10)

  • V scéne, kde Carl (Vincent D'Onofrio) nakrúca črevo Petra Novaka (Vince Vaughn) je vidieť, že na začiatku natáčania má navinutú už značnú časť, no v ďalšom zábere akoby opäť začínal odznova. (Lukoh)
  • Rozhovor Jennifer Lopez a Vincenta D'Onofria, když čistí první oběť, je odkazem na slavný videoklip R.E.M "Losing My Religion", který taktéž natočil Tarsem Singh. (Ai.ma)
  • Scéna, ve které je kůň rozdělen na části, byla inspirována dílem britského umělce Damiena Hirsta. (Terva)

Reklama

Reklama