Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Kdesi uprostřed pustiny je ukryta Cela - skleněná komora, v níž sadistický vrah Carl Stargher pomalu a důmyslně topí své dívčí oběti. Krátce po dalším únosu je vrah zadržen agenty FBI, při zatýkání je těžce zraněn a upadne do kómatu. Zatímco se agenti marně snaží najít místo, kde postavil své šílené mučící zařízení, v Cele jeho poslední oběť zoufale pozoruje, jak voda pomalu stoupá. Na záchranu zbývá 40 hodin a poslední šancí jsou schopnosti doktorky Catherine Deane, která dokáže vstupovat do mysli duševně nemocných lidí. Catherine se pokouší projít krvavým bludištěm mozku šíleného vraha a najít stopy, které umožní Celu najít dříve, než bude pozdě. Tuší však, že na tak děsivou a nebezpečnou cestu se ještě nikdy nevydala... (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (392)

Seabeast 

všechny recenze uživatele

Tarsem Singh ve svém filmovém debutu předvedl, že skutečně umí. Nenechte se vůbec odradit hereckým angažmá krásně hruškovité Chennifér Loupež, která má sice jednu z hlavních rolí, ale je neustále strkána do kapsy naprosto fenomenálním Vincentem D'Onofrio. Probůh, ten chalan je fakt ďábel, a to opravdu doslova! Zatím mě v žádném filmu nezklamal a svým samotným vzezřením a hraním strhává na sebe pozornost. Zde to platí dvojnásob. Cela už od začátku svým příběhem a hlavně překrásnou surrealistickou audiovizuální malbou, vtáhne k sobě a nepustí. Opravdu bez legrace jsem byl několikrát uchvácen snovým pojetím a nechal se unášet. I když naše původem portorikánská kráska ničím neoslňuje a je naprosto nevýrazná, tak vše ostatní je zde vskutku na úrovni. Na pět hvězd tu ovšem chybí "cosi", které jsem po skončení toužebně očekával. Těžko říci co, možná ještě větši příběhové zamotání, rafinovanější zápletku, pointu, propracované postavy... Ale i tak je Cela hodná obdivu a stojí za shlédnutí pro surreal-žrouty! ()

HAL 

všechny recenze uživatele

Ty obrázky lákající na bizarní fantasy zatraceně klamou tělem, Cela je ve skutečnosti normální sci-fi s cyberpunkovým nádechem. Akorát tady se hackuje přímo lidské podvědomí a sny, z čehož pak vychází ty nádherné fantasmagorické záběry... ale nijak nenarušují smysluplnost vcelku standardního příběhu. Velmi příjemné překvapení (zvlášť překvapující tedy je že J.Lo umí hrát). 8/10 ()

Reklama

Lima 

všechny recenze uživatele

Mám rád bizarní podivnosti. Mám rád filmy, které se vymykají běžné produkci, což CELA nepochybně je. Mám rád vizuálně propracované filmy. Tarsem Singh neskrblil režijními nápady a kameraman si dal taky záležet. A když se k tomu připočte GENIÁLNÍ, taky hodně ulítlý a těžce nedoceněný soundtrack Howarda Shorea, pak je mé hodnocení zcela snadné. A Lopez hrát UMÍ!!! ()

Psema 

všechny recenze uživatele

Vskutku bizarní podívanou nabídl Tarsen Singh a originalita se mu nedá upřít. Jen kdyby mohl pracovat s lepším příběhem, který by tak moc nekopíroval zaběhlá žánrová klišé o psychopatovi a federálním lovu na něj. Hlavní hvězdou je bezpochyby režisér, který brilantně kouzlí v psychedelickém duchu, do něhož přimíchává videoklipové prvky. Hezky se na to kouká, ale že bych si odnesl něco víc, to skutečně ne. A Jennifer Lopez hraje pořád stejně divně. ()

darkrobyk 

všechny recenze uživatele

Nijak objevný příběh připomíná v určitých chvílích Noční můru z Jilmové ulice...ovšem forma, ta mě dostala. Vizuální orgie, exploze surrealistických obrazů, fantazie bez hranic. I brutální výjevy dýchají jakousi dekadentní krásou. Lopezová tedy, alespoń v tomhle filmu určitě, hrát neumí. Ovšem vypadá dobře, to nemůžu říct. Kromě bizarních krajin a kostýmů mne fascinovala scéna s koněm. Skleněné desky umožnily divákovi sledovat vše - včetně bijícího srdce - jako v hodinách anatomie...cosi až zvráceně krásného. Zato na kolovrátku na střeva nic moc krásného nebylo...Jen jsem si v závěru nebyl jistý, kdo by měl vlastně vyhrát, komu mám držet palce... ()

Galerie (84)

Zajímavosti (10)

  • Ve scéně, ve které Catherine Deane (Jennifer Lopez) doma sleduje televizi, vysílají československo-franouzský snímek Divoká planeta (1973). (Stegman)
  • Rozhovor Jennifer Lopez a Vincenta D'Onofria, když čistí první oběť, je odkazem na slavný videoklip R.E.M "Losing My Religion", který taktéž natočil Tarsem Singh. (Ai.ma)
  • Scéna, ve které je kůň rozdělen na části, byla inspirována dílem britského umělce Damiena Hirsta. (Terva)

Reklama

Reklama