Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Stárnoucí Nick Wells žije dvojím životem. V jednom je spořádaným občanem, majitelem vyhlášeného jazzového klubu NYC v Montrealu, v druhém zkušeným kasařem, který se po úspěšné a dlouhé kariéře chystá pověsit lupičské řemeslo na hřebík. Dávný přítel, překupník Max, mu nabídne kšeft za čtyři miliony dolarů. Přestože si s Jackem Tellerem, mladíkem, který akci vymyslel, Nick příliš do oka nepadne, rozhodne se do toho jít. Mají proniknout do montrealské celnice, kde je Jack nočním uklízečem. V trezoru je tam ukryto vzácné zlaté žezlo, které bylo v roce 1661 vyrobeno pro francouzskou královnu. Společně se pustí do příprav. Přítel Burt Nicka varuje, že se Max zapletl s obávaným bossem Salidou, kterému dluží peníze. Mladík se přizná, že za žezlo dostane třicet milionů. Nick chce akci zrušit, ale pak si to právě kvůli Maxovi rozmyslí. Přestože celníci zjistí skutečnou hodnotu starožitnosti a posílí bezpečnostní opatření, rozhodne se dvojice v akci pokračovat. Zatímco Jack likviduje pomocí laptopu bezpečnostní zajištění včetně kamer, Nick otevře trezor a žezla se zmocní. Jack je však odhalen starým hlídačem, který ho zavře v jedné z místností a pak se vydá za Nickem. Donutí ho, aby mu ukradenou věc dal a sundal si kuklu, aby se jeho obličej ocitl na nahrávce bezpečnostních kamer. Vypukne poplach a Jack se hravě jako retardovaný Brian dostává z budovy. I Nick má v rukávu pár překvapení, které mu pomohou uniknout, a Jackovi způsobí řadu nepříjemností... (TV Nova)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (173)

Devadesát Dva 

všechny recenze uživatele

'The Score' sice nenabízí scénář, co vás svou promyšleností odstřelí, svým způsobem je i dost předvídatelný. Ale je to solidní heist movie s třemi generacemi nejlepších herců. Je zvláštní vidět film tak "moderního ražení" a v něm Marlona Branda (pro nějž tohle byl de facto poslední film) spolu s De Nirem a Edwardem Nortonem. Ale já si to užíval, i když to ani žánrově nic extra nepřináší. Možná pro ten feeling těch starších snímků z 90's a early 2000's. ()

slovan1 

všechny recenze uživatele

Kdo s koho na mě působil takovou mdlou, utáhanou atmosférou. Druhá půlka, kdy se konečně šlo na věc, už příjemnější. Edward Norton opět ukázal, že zahraje opravdu i dementa. Robert De Niro chce jít ve filmu do důchodu, buď to tak dobře zahrál, nebo chce skončit i s hraním. Celkově si myslím, že vykrást trezor jde i za hoďku a půl. Konec povedený. ()

Reklama

st3f0o 

všechny recenze uživatele

Inteligentný lúpežnícky filmík, ktorý stojí za to vidieť... nie však kvôli originálnemu a strhujúcemu príbehu, ten by ste tu len márne hľadali (teda až na záver)... no za pozornosť určite stoja skvelé herecké výkony De Nira a hlavne Nortona, ktoré posúvajú (aspoň u mňa) tento thriller do nadpriemeru. Jednoznačne 4*. ()

tron 

všechny recenze uživatele

Frank Oz bol v roku 2001 legendou. Ako režisér mal na svojom konte pekných pár hitov (A ČO BOB?, TRHÁK PÁNA BOWFINGERA) a ako "duchovný otec“ majstra Yodu v ságe HVIEZDNE VOJNY vstúpil do dejín mainstreamovej kinematografie. Keď sa vrhol na heist movie KTO Z KOHO, nemohol veriť vlastným očiam. Myslel, že sa mu sníva - do filmu sa mu podarilo prehovoriť tri najvýraznejšie herecké osobnosti svojich generácií: Marlona Branda, Roberta De Nira a Edwarda Nortona. Scenár nebol žiadny zázrak, ale kto by chcel scenáristický zázrak, keď má vo svojom filme také hviezdy? Nakrúcanie sa však už čoskoro premenilo na peklo a Oz bol nakoniec asi rád, že sa mu to vôbec podarilo ako-tak, krvavo ale predsa dokončiť. Kým Norton a De Niro boli profesionáli (navyše nikdy sa netajaci tým, že Brando je ich herecký vzor), s Brandom Oz zažíval každodenný stres. Legenda z Krstného otca a Apokalypsy desaťročia rada znepríjemňovala život režisérom, producentom a kolegom-hercom a inak tomu nebolo ani tentokrát. Oz sa mu od začiatku nakrúcania z nejakého dôvodu sprotivil a tak sa rozhodol, že mu nakrúcanie poriadne skomplikuje. Stres, nervozita, neučenie sa replík, odťažité hranie, z ktorého sa Brando ani nesnažil odstrániť znechutenie, únavu a ľahostajnosť. Vo svojich scénách nenosil nohavice, čiže kameraman mal čo robiť, aby si to diváci nevšimli. Výsledok? Priemerná, na môj vkus strašne nudná heist movie záležitosť, nakoniec zaujímavá práve (a len?) zvučným kastingom. Bohužiaľ, nekoná sa žiadny šokujúci zvrat (niečo je na konci, ale je to blbosť), scenár je až smutne podpriemerný, nikto nebol nominovaný na Oscara a s prižmúreným okom môžeme túto upotenú fušku vnímať predovšetkým ako divadlo, ktoré si Oz, De Niro a Norton zahrali pre možnosť spolupracovať s kultovým Marlonom Brandom (ide o jeho posledný film). Minimálne zopár spoločných minút Brando/De Niro, kde oko pozorného diváka vidí spontánnu radosť, ktorú mali obaja z improvizácie, za jedno pozretie stojí. Plus príjemne v zafajčenom večernom ležérnom džeze ponorená atmosféra. Naopak, Norton, hrajúci retardovaného upratovača, je trápny. 68-miliónový rozpočet nechávam bez komentára a nepochopený (žeby honoráre?). ()

Kaka 

všechny recenze uživatele

The Score mě osobně připadá jako takový lehký mix Heatu (některé dějové prvky, dialogy), Loupeže po Italsku (podobná formální stylizace) a tak trochu i Dannyho parťáků ("přechcávačka"). Všechno udržuje v chodu poměrně solidně odvádějící práci Frank Oz, za asistence De Nira (a jeho ruka ve filmu je hodně znát). Sám De Niro totiž do filmu vnáší takovou tu potřebnou dávku alespoň částečné realističnosti a uvěřitelnosti celé loupeže. Tudíž nečekejte žádné megavýbuchy a megamasakry alá Emmerich nebo Bay, ale spíše komornější příběh s šikovně inscenovanou scénu loupeže, kde člověka nejvíce zaujmou technické fígle, které hlavní hrdinové používají. ()

Galerie (28)

Zajímavosti (9)

  • Marlon Brando se odmítal ve své poslední scéně usmívat, takže jeho nepatrný úšklebek byl dodatečně přidán počítačem. (Satan)
  • Jedná se o jediný film, ve kterém stojí tváří v tvář Marlon Brando a Robert De Niro. Oba v minulosti hráli tutéž postavu - Dona Vita Corleona v mafiánské trilogii Kmotr. (Satan)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno